Timo haali äänestäjiä lupailemalla toimivansa köyhien puolesta. Hänet valittiin päättäjäksi.
Kun tuli tilaisuus auttaa köyhimpiä lapsiperheitä hän päättikin yhteiskunnallisen edun olevan ottaa heiltä ja antaa oisää rahaa uusien autojen ostajille, varakkaille.
Onko katolilaisuus kristinuskoa vai ei?
Katolilaisuus sisältää valheen : katoliseen kirkkoon kuulumalla pelastuu. Muut joutuvat helvettiin .
Timo Soini,katolilainen
6
185
Vastaukset
- niiseonniin
- PasiToivonen
Pääministeri Sipilä, luterilainen.
Viideltä alkaa katolinen messu. Osallistun siihen jos olen vielä hengissä.- luonnossa.viihdyn
Messuaminen ei kyllä kiinnosta pätkääkään, mutta messutkoon ketä kiinnostaa.
Timo Soinilta voikin odottaa juuri tuollaista. Tavallaanhan tuo tapetilla ollut aborttijuttukin liittyy tuohon koska suurinsyy miksi noita tehdään ovat hyvin pitkälle taloudelliset syyt.
Nämä persuthan oli silloin aikoinaan uusijuttu ja todellakin moni ajatteli, että nyt saadaan tavallaan uuttaverta kentälle, porukka joka todella ajaisi vaikkapa pienituloisten etuja.
Tuohan on osoittautunut juurikin ihan pelkäksi kukuksi. Samantien kun itse pääsivät leveänleivän makuun niin unohdettiin heitä äänestäneiden ryhmä. Toki sitten välillä sanotaan esim. maahanmuutosta jotakin mitä sitten populistinen lehdistö revittelee ja kas, näin saadaan taas huomio ikäänkuin käännettyä pois perusasioista. Kun oikeasti heitä äänestäneiden pitäisi seurata vaikkapa juuri sitä äänestyskäyttäytymistä.Persu, jonka alla mersu,
kuskilla veronmaksajain piikkiin,
- jäikin kiikkiin,
isosta persustaan.
Ei aukea auton ovi,
ilman apua,
- voi Timo vaan ilmaa hapua.
Niin raskas elämä on persun,
ei kestä jousitus mersun.- isosti.järkyttää
Järkyttäviä uutisia saa lukea tämän tästä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492288- 262033
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271485Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161424- 1211361
- 181055
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71954Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107904Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad78886Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333863