Timo haali äänestäjiä lupailemalla toimivansa köyhien puolesta. Hänet valittiin päättäjäksi.
Kun tuli tilaisuus auttaa köyhimpiä lapsiperheitä hän päättikin yhteiskunnallisen edun olevan ottaa heiltä ja antaa oisää rahaa uusien autojen ostajille, varakkaille.
Onko katolilaisuus kristinuskoa vai ei?
Katolilaisuus sisältää valheen : katoliseen kirkkoon kuulumalla pelastuu. Muut joutuvat helvettiin .
Timo Soini,katolilainen
6
180
Vastaukset
- niiseonniin
- PasiToivonen
Pääministeri Sipilä, luterilainen.
Viideltä alkaa katolinen messu. Osallistun siihen jos olen vielä hengissä.- luonnossa.viihdyn
Messuaminen ei kyllä kiinnosta pätkääkään, mutta messutkoon ketä kiinnostaa.
Timo Soinilta voikin odottaa juuri tuollaista. Tavallaanhan tuo tapetilla ollut aborttijuttukin liittyy tuohon koska suurinsyy miksi noita tehdään ovat hyvin pitkälle taloudelliset syyt.
Nämä persuthan oli silloin aikoinaan uusijuttu ja todellakin moni ajatteli, että nyt saadaan tavallaan uuttaverta kentälle, porukka joka todella ajaisi vaikkapa pienituloisten etuja.
Tuohan on osoittautunut juurikin ihan pelkäksi kukuksi. Samantien kun itse pääsivät leveänleivän makuun niin unohdettiin heitä äänestäneiden ryhmä. Toki sitten välillä sanotaan esim. maahanmuutosta jotakin mitä sitten populistinen lehdistö revittelee ja kas, näin saadaan taas huomio ikäänkuin käännettyä pois perusasioista. Kun oikeasti heitä äänestäneiden pitäisi seurata vaikkapa juuri sitä äänestyskäyttäytymistä.Persu, jonka alla mersu,
kuskilla veronmaksajain piikkiin,
- jäikin kiikkiin,
isosta persustaan.
Ei aukea auton ovi,
ilman apua,
- voi Timo vaan ilmaa hapua.
Niin raskas elämä on persun,
ei kestä jousitus mersun.- isosti.järkyttää
Järkyttäviä uutisia saa lukea tämän tästä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1233500- 122316
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371945Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141899Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211701Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681527Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301463- 1241418
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101291- 141236