Paljon rahaa mukaan viikon reissulle?

Matkaan

Meille hotellissa sisältyy puolihoito eli aamu sekä iltabuffet.. siinä välissä jotain pitäisi syödä ja tuhlaamaan ei olla menossa. Jäätelöä jne varmasti tulee ostettua. Alkoholia ei osteta. Kahdelle pitäisi tuliaiset tuoda joten niihinkään ei hirveä summa mene. Eli 1aikuinen ja lapsi 10v. Mietin ja pähkäilen paljon otan rahaa mukaan 🤔

8

584

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HyvääLomaaTeille

Laske suoraan 100 /päivä. Sillä pärjää hienosti ja varmasti jääkin vielä! Riippuen tietysti tuliaisista,matkustamisesta muihin paikkoihin tjs. Jos aivan budjetilla menee,pelkät jädet,limut, gyrokset,vesi ,niin 40 riittänee hyvin päiväksi. Allas tietty,rantatuoli maksanee 4-6 e.päivä.

• Matkaan

Selvä. Meillä siis retket jne jo maksettu. Eli jos ottaa vaikka 700€ mukaan pitäisi pärjätä hyvin ja ehkä jo vähemmälläkin..

• Myös2viikonpäästä

Tuolla summalla pärjää jo varmasti hyvin, että jää vielä kotiin tuotavaksi. Mutta parempi noin päin.

• HyvääLomaaTeille

kyllä ja helposti. Meze annoksia kun tilaatte ja syötte "kimpassa" Saatte hyvää ja edullisesti vrt, molemmille oma ateria. Hotellista hedelmiä huoneeseen,siis aamiaiselta ja iltab...saa ottaa kun ei kassillista,vedet kaupasta ja jäätelöt. Jäätelöt on halpoja-kaupassa,ei kioskeilla mutta armottoman hyviä...

• Matkaan

Kiitos sinulle .. :)

• HyvääLomaaTeille

Kun menette rannalle,suomesta mukaan kylmälaukku ja kylmäkallet. Unohtui viestistä,säästää paljon kun ei tarvitse maksaa rannalla tyyliin,0.5l vesipullo,1.30 ekuu,puhumattakaan limsoista,jädestä....ollaan menty 20,30,50 ja 100 euron päiväbudjetilla...aina tultu toimeen sillä rahalla mitä on!

• Katso-mistä-ostat

Olen parhaillaan täällä, vain aamupala hotellista kuuluu hintaan. Ruoan teen itse, se ja alkohli yhteensä maksaa noin 15 euroa päivässä. Kannattaa vähän katsoa, mistä ostaa. Hintataso nimittäin vaihtelee, jopa kaupungin eri alueella ihan sikana. Vertaa siis hintoja.

• on.sitä.minullakin

Aloittaja kehuu rahoillaan: "paljon rahaa mukaan viikon reissulle".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2932
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2773
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1822
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1659
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1600
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      19
      1518
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1297
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1259
    Aihe