Muita paastoilijoita? Laitetaanko tsemppaus / kuulumisia -ketju pystyyn? Miten menee, mitä juotte ja millainen olo teillä on?
Paastoilen nyt neljättä päivää, tavoitteena paastota vielä koko ensiviikko eli 14 päivää. Pääasiassa tulee juotua tomaattimehua (menee keitosta), light juomia, kahvia ja sitruuna-vaahterasiirappi juomaa.. Olo on aika hyvä ja mun motivaatio katossa ihan vain siksikin, koska kesä tulee ja haluan kulkea pikku bikineissä tyytyväisenä. Paastosta saan myös energiaa ja olo on kirkkaampi kuin pitkään aikaan.
Tsemppausketju paastoilijoille
Mistien
2
237
Vastaukset
- Ill
Mulla vk takana, juon light limuja ja kahvia soijamaidolla. Pääsääntöisesti hyvä ja energinen fiilis mut välillä pakko levätä.
- 3.kertapaastoa
Mulla toka päivä paastoa menossa, ja luomumehuilla mennään. Oikeaan puhdistuspaastoon ei kyllä kahvi eikä Light kuulu, päin vastoin ne pitäis jättää hyvissä ajoin pois, ja suosia vain puhtaita raaka-aineita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881507
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151109
- 661068
- 74965
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33803