Onkos kellään tietoa ässän tummatukkaisesta kassaneitosesta, pitkät hiukset ja siniset silmät, onko vapaa vai varattu?
On puoleensavetävä uhkeine muotoineen.
Jos joskus uskaltaisi kaffelle pyytää.
S-marketin myyjä
5
370
Vastaukset
- Laatuakiitos
Minä se olen. Eipä kiinnosta per*aukisten luuserien lähentelyt. Pitää olla statusta ja tapoja sekä luonnollusesti rahaa. Niinpä karkkilan luusereilla ei oke saumaa.
- Eiluusereille
Joku taso pitää todellakin olla. Toi tyyppihän voi olla se karkkilan raiskaaja. Parempi pysyä
sisko kaukana. Etköhän löydä tasokkaampaakin seuraa kuin joku paikallinen luuseri. Ajatuskin puistattaa. - Isotpurjeet
Tarkotatko sitä kuka ei ennen ollut kassalla? Joo sillä on kyllä uhkeat muodot... hmmm.
- Aloittaja
En tiedä onko ollu missä ja kuinka kauan. Pari kertaa käynyt kaupoilla kun kaverin mökillä vieraillut. En siis asu Karkkilassa itse, vaan Raumalle muuttanut. Tosin eipä Raumalaisella taida muutenkaan olla saumaa keneenkään :D
- Aloittaja
Sain kuulla että ilmeisesti joku viimekesän Kesä-Pirkko :( Noh, nokka kohti uusia pettymyksiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692703
- 632634
- 681782
- 241617
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 291131