Morsdagen är en gammal tradition med anor ända från 1600-talet. På den tiden återvände utflugna barn hem och förväntades hämta med sig en gåva till sin mor. Dessutom brukade man besöka hemkyrkan.
Idén fick spridning och 1914 blev morsdagen en officiell högtidsdag i USA. Liksom i Finland firar man även där morsdagen den andra söndagen i maj.
Morsdagen firas på liknande sätt i många olika länder världen över. I Svensk Finlanf får vi vänta annu 100 år innan vi firar mongkulturisk, liiberall och human mors dag.
Våra mor vill inte, att sina barn går i skolan, med invandrarna, romaner och finskspråkiga.
Lycklig rasistisk och sovinistisk mors dag! Hoppa inga balkan mörka men syns i fönstret.
Mors dagen fyller 100 år!
1
66
Vastaukset
Finlandssvenskar har firat mors dagen med sina egna. Inga utlänningar med.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565320Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212357- 1131582
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2281529- 931467
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681165Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91133Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2911085- 721047