Olen täällä ensimmäistä....tuhannetta toista kertaa.
Sitä vaan, kuinka teillä on mennyt? Onko hehku nujertanut psyykkeen ja fyyseen nollille? Tuo tulipallero tuolla avaruudessa.
No, hei vaan kaikille
9
216
Vastaukset
no hei vaan hei ja ja aikaista huomenta
ei oo tulipallero nujertanu
toivottavasti paistaa ainakin syyskuun loppuun
ja täydellä teholla
mulle sopis se hyvin
tietysti viljelijät kärsii siitä jos ei sadetta tule välillä
mutta kärsi ne viime kesänä ja syksynä siitäkin kun vettä tuli koko ajan
mutta kun ei oo elanto siitä kiinni
niin mulle on ihan sama vaikka paistelis taukoomatta.- sellaistavaan
Kyllä se sinunkin elantosi loppupeleissä siitä on kiinni.
sellaistavaan kirjoitti:
Kyllä se sinunkin elantosi loppupeleissä siitä on kiinni.
nyt en ymmärrä
miten kesän kuumuus mun elantoon kuuluu
ei sitten yhtään millään lailla
kyllä sitä kaupasta jotain ruokaa saa ostettua satoi tai paistoi.- Noin-lainausmerkeissä
Sitä vaan hän edellinen vastaaja tarkoitti.
Kirjaimellisesti.
Jos Halla Helle tai Sateet vievät kaiken sadon, mitä syöt.
Saattaa loppua kaupan työt kun ei ole myytävää. Noin-lainausmerkeissä kirjoitti:
Sitä vaan hän edellinen vastaaja tarkoitti.
Kirjaimellisesti.
Jos Halla Helle tai Sateet vievät kaiken sadon, mitä syöt.
Saattaa loppua kaupan työt kun ei ole myytävää.ymmärsin sen kyllä
mutta suurin osahan on ulkolaisia tuotteita
kyllä sitä syötävää maailmasta löytyy
jos joskus muinoin yli 70 % sai elantonsa maanviljelijänä
niin nykyään se prosentti on vähän yli neljä
jo olis suomen kansa nälkään kuollu
jos ainoastaan suomalaista ruokaa syötäs.
Ei ole nujertanut. Suurin haitta on se, kun kaapista loppuu puhtaat paidat.
- kummitäti1
- ei ole helle vielä nujertanut -uuvuttanut kyllä kun vanhat vammat piinaa. Sain iloisen viestin sisareltani - tyttärellään jolla isohko vammahaava sääressä, sinnikäs hoito tehonnut ja parantuminen edistynyt - yli 10 sm haava enää 3cm auki - kiitos hyville hoitajille - arvokkaasta lahjasta elämälle .
- Pylykerö
Tervehdys täältäkin! Väsynyt olo on ja jotain hoitoa on jatkettava. Tuskin se tätä väsymystä ainakaan yksin aiheuttaa. Paljon kevättöitä on vielä edessäpäin, mutta en niihin vielä ala.
Tuntuu kuin lintujen laulu ei tänä keväänä olisi niin valtaisaa. Jotkut lajit ovat kyllä äänessä, mutta ei mitään suurta yhteiskonserttia iltaisin ja aamuisin. Ruokinnallakin käyvät haikailemassa, että eikö enää tarjoilla.
Jospa huilaisi iltapäivällä ja katsoisi jääkiekkoa kun myöhälähetyksiä ei jaksanut. Linnun liverrystä kuunnellen eilinenkin päivä iltaan päättyi, joten aurinko tänäänkin nousi, kun tätä tekstaan elonmerkiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.36114161Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei1002141- 941809
- 831693
Onko kenelläkään tästä tietoo?
https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te451271- 971220
Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?
Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e2801083Suomussalmi News -valvontakameran tunnisteet pojista
Pojat on aina poikia, mutta kiusanteko ja muu ilkivalta ei ole hyväksyttävää. Suomussalmi News -ryhmässä on uunituore vi281044Ihastukselleni
Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn211033Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin73997