On se kumma..

merliNella

Aina kun meikäläinen kerkiää koneelle, niin kaikki muut keskustelijat ovat jossain muualla:(

65

1710

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taikanainen evk

mä olen vielä täällä... :-))

• merliNella

säikyttää...:)
        Piti vähän huhuilla, näytti niin hiljaiselta:)

• taikanainen evk
        merliNella kirjoitti:

säikyttää...:)
        Piti vähän huhuilla, näytti niin hiljaiselta:)

täällä onkin nyt, miten mahtanee illemmalla sitten. Minäkin joudun ihan pian lähtemään tästä. Joko sulle on selvinnyt kuka on täti..?? Missähän anonyymikin on?

• taikanainen evk kirjoitti:

täällä onkin nyt, miten mahtanee illemmalla sitten. Minäkin joudun ihan pian lähtemään tästä. Joko sulle on selvinnyt kuka on täti..?? Missähän anonyymikin on?

...töitäkin väliin----onkai sitä nyt minullakin muutakin tekemistä:-)

• taikanainen evk
        NainenKirjoittaa kirjoitti:

...töitäkin väliin----onkai sitä nyt minullakin muutakin tekemistä:-)

tee työt yöllä niinkuin minä.. silloin joutaa päivät istumaan koneella ;)) paitsi että nyt on pakko lähteä....

• merliNella
        taikanainen evk kirjoitti:

tuossa lueskelin noita ketjuja..Nauratti kyllä tuo täti-ihminen, epäilys on mutta ei sen varmempaa..:D

Mulla on kans illalla menoa...pitää poiketa myöhemmällä kurkistaan:)

Anonyymi tulee ja menee.Välillä on pitempääkin pois ja sitten ilmestyy.

• merliNella kirjoitti:

tuossa lueskelin noita ketjuja..Nauratti kyllä tuo täti-ihminen, epäilys on mutta ei sen varmempaa..:D

Mulla on kans illalla menoa...pitää poiketa myöhemmällä kurkistaan:)

Anonyymi tulee ja menee.Välillä on pitempääkin pois ja sitten ilmestyy.

..en nytkään oo ollu kun aamupäivän pois. Viikonloppuna kyllä taas töitä ja sit vois jäädä lifeilemään viikoksi.Läppäri itekee ja ruikuttaa: Ota munt kans mukaan. Kuolen kun munt jätetään. Meen mustaks ja en aukene enää sulle.

Tää on poikapuolinen läppäri ja se rakastaa mua hirveesti. Vaikka olen sanonut jo sen tuhannesti , että on mulla omakin elämä , niin se vain jatkaa ja jatkaa tuota kitinää.

• merliNella
        NainenKirjoittaa kirjoitti:

..en nytkään oo ollu kun aamupäivän pois. Viikonloppuna kyllä taas töitä ja sit vois jäädä lifeilemään viikoksi.Läppäri itekee ja ruikuttaa: Ota munt kans mukaan. Kuolen kun munt jätetään. Meen mustaks ja en aukene enää sulle.

Tää on poikapuolinen läppäri ja se rakastaa mua hirveesti. Vaikka olen sanonut jo sen tuhannesti , että on mulla omakin elämä , niin se vain jatkaa ja jatkaa tuota kitinää.

lyhytkin aika tuntuu ikuisuudelta, jos oikein jotain odottaa...:)

Vähän oon kade, ei tää mun mööpeli puhu mitään tai sitten mää en vaan ymmärrä..:)
        Mun vanha auto...se vasta oli epeli.Sen kanssa kyllä turistiin tuhansia kilometrejä ja joskus otatetiinkin...mutta aina sovittiin, lopulta.
        Toivottavasti se on saanut uuden elämän jostain..

*hymyilee muistellen*

• Jermu

Hippi-moppi on nitkahtanut monttuun lannoittamaan viherkasvillisuutta ja muitakin kitisijöitä ja banninvalittajia vielä nitkautellaan tuossa ohimennen.

• merliNella

Siis tositoimissa:D

Joskus kyllä tuntuu, että minussa on joku..."karkota se"...(Potterista tuo edellinen) tai oikeastaan sama juttu leivän kans...jos putoaa lattialle..takuulla voipuoli alaspäin..:(

Niin, sitä vaan kun minä täällä muut poissa ja toisinpäin...

• Jermu
        merliNella kirjoitti:

Siis tositoimissa:D

Joskus kyllä tuntuu, että minussa on joku..."karkota se"...(Potterista tuo edellinen) tai oikeastaan sama juttu leivän kans...jos putoaa lattialle..takuulla voipuoli alaspäin..:(

Niin, sitä vaan kun minä täällä muut poissa ja toisinpäin...

Minäkin melkolailla ainaskin vastailen kilt...siis vastailen ja kaikkea sellaista pehmosoopaa. Nyt on vaan tuo Hakkisprojekti tuossa menossa, niin kiirettä pukkaa.

• Näinhän se monesti käy. Itsellä kun olis aikaa niin ei saa kavereita :(, huitelevat jossain tai ovat vieraissa muilla palstoilla.
      Itselläni oli töissä vähän kiirettä, kohta kotiin.
      Jermuko se pääsi tappeluksiin Hakkikselle? Sitähän se on odottanutkin, jeh.

• merliNella

Mulle ainakin käy aina niin...:)No, kiva noita juttuja on jälestäpäinkin lukia, vaikka olis se kiva joskus keretä osallistuunkin:)

Juu, tuntuu Jermulla puuhaa riittävän...se on hyvä, Jermu pysyy paremmalla tuulella kun vähän tappelusta ilmassa.

• merliNella

Kaupanjonossakin kiilasin...melkein, kiire takas tänne:)Tiedä vaikka pääsis keskustelemaan...:D

• MillaN

...tietysti kiireissäsi kassajonossa tökit kärrillä mummojen kinttuja.:D

• merliNella
        MillaN kirjoitti:

...tietysti kiireissäsi kassajonossa tökit kärrillä mummojen kinttuja.:D

puhaltelin valtavia purkkapalloja ja pyyhin poksauksen jälkeisiä rippeitä naamasta hihaan laulaen ääneen..:D
        Tepsi muksulaumaan, jotka kikattaen päästivät edelle, mummot vaan vilkuilivat vihaisesti.

• MillaN
        merliNella kirjoitti:

puhaltelin valtavia purkkapalloja ja pyyhin poksauksen jälkeisiä rippeitä naamasta hihaan laulaen ääneen..:D
        Tepsi muksulaumaan, jotka kikattaen päästivät edelle, mummot vaan vilkuilivat vihaisesti.

...koskaan käynyt ruokiksen aikaan kaupassa?

Miksiköhän kaikki mummelit ja papparaiset sattuvat just aina silloin kauppaan...siinä meneekin koko ruokatunti kassajonossa.:)

• merliNella
        MillaN kirjoitti:

...koskaan käynyt ruokiksen aikaan kaupassa?

Miksiköhän kaikki mummelit ja papparaiset sattuvat just aina silloin kauppaan...siinä meneekin koko ruokatunti kassajonossa.:)

olenhan minä.
        Toisaalta kaikista hiljaisinta kaupassa on iltasella, kun telkkarisarjat liimaa vauvasta vaariin porukat töllöttimen eteen.
        Pankkireissut, vaikka harvoin käyn, sattuvat tietenkin eläkkeiden maksupäivään...oon jotenkin sopeutunut ikuiseen jonottamiseen.
        Jos positiivisesti ajattelee, niin vanhenee sitä vähemmälläkin kiirehtimisellä...:DD

• merliNella

Tämä on hyvä juttu...:D
      Kun on tämmöinen oma avaus, niin tähän voi kirjoitella aina kun kirjotuttaa..:DD

Siis, ei tarvi tehdä avauksia pilvinpimein.Näin muittenkin jutut pysyy kauemmin etusivulla ja toisten avaukset säästyy asioista asian vierestä:D

Niin no, tämä nyt koskee vaan tämmöistä...ei ole asiaa, mutta tahtoo kirjoittaa...keskustelua ja silleen:D

Huomenet kaikille toivoo
      -valaistunut merliNella-

• Jermu

Minä kävin tuolla Hakkiksella yhdelle "kuluttajalle" neuvomassa miten tehdään aakkossoppaa omasta näppiksestä..Selvää säästöä sellainen..Ai niin, ja se kuluttaja kyykähti.

• merliNella
        Jermu kirjoitti:

Minä kävin tuolla Hakkiksella yhdelle "kuluttajalle" neuvomassa miten tehdään aakkossoppaa omasta näppiksestä..Selvää säästöä sellainen..Ai niin, ja se kuluttaja kyykähti.

kurkistaan keitto-ohjetta:)
        Onhan nuo sopat terveellisiä ja riittoisiakin...vedellä voi aina jatkaa ja jatkaa..:D

Aakkossoppa kuulostaa eksoottiselta, minä keittelen ihan tavallisia.. papusoppaa ja sienisoppaa:D

• hakkiksella
        Jermu kirjoitti:

ei ihan vastaa sitä, mitä kirjoittelet "urotöistäsi" täällä. Joko peltipäässä on lommoja?

• taikanainen
        hakkiksella kirjoitti:

ei ihan vastaa sitä, mitä kirjoittelet "urotöistäsi" täällä. Joko peltipäässä on lommoja?

tuollaiset keskustelut tässä avauksessa pois.

• merliNella
        hakkiksella kirjoitti:

Ei täällä, joten menehän nyt kiltisti.

• tämänkin
        taikanainen kirjoitti:

tuollaiset keskustelut tässä avauksessa pois.

pois. Anti mennä.

• taikanainen
        tämänkin kirjoitti:

pois. Anti mennä.

olet. itke vaan keskenäsi, mutta jossain muualla kuin täällä.

• se täällä
        taikanainen kirjoitti:

olet. itke vaan keskenäsi, mutta jossain muualla kuin täällä.

kirjoittajat nykyisin päättääkin? Taidat luulla suuria itsestäsi.

• taikanainen
        se täällä kirjoitti:

kirjoittajat nykyisin päättääkin? Taidat luulla suuria itsestäsi.

ottanut yliannostuksen kaffeeta :))

• merliNella

Siis nyt vasta hoksasin miten laaja tämän palstan aihepiiri on:D
      Periaatteessa tämä kattaa kaikki palstat..ainakin ohjeen mukaan.
      Tässähän ihan innostuu..:DDD

• taikanainen

sä olet laittanut niinkuin oman kammarin tänne :o) onpas viihtyisän näköistä, ei tarvitse niin kauheesti pingottaa, tajuaako ymmärtää ja ymmärtääkö tajuta....huh. Elikkä tässä avauksessa voi sitten jutella niitä näitä kaikessa rauhassa, ymmärsinköhän oikein :DD Toin tuliaisiakin,Kultamokkaa, vastapaahdettua :D

• merliNella

Ei aina viiti sössiä tuolla muitten ketjuissa:)

Juu, täällä voi pulista ihan mitä mieleen juolahtaa:D Asiaa ja asian vierestä.Sitäpaitsi voin rauhassa vaikka vastailla itselleni, jos muita jutustelijoita ei näy:D

Kiitokset, nyt juodaankin kupilliset kuumaa kahvia ja parannetaan samalla maailmaa:DD

*loihtii pöytään nisua, kermaa ja sikuria*

• taikanainen
        merliNella kirjoitti:

Ei aina viiti sössiä tuolla muitten ketjuissa:)

Juu, täällä voi pulista ihan mitä mieleen juolahtaa:D Asiaa ja asian vierestä.Sitäpaitsi voin rauhassa vaikka vastailla itselleni, jos muita jutustelijoita ei näy:D

Kiitokset, nyt juodaankin kupilliset kuumaa kahvia ja parannetaan samalla maailmaa:DD

*loihtii pöytään nisua, kermaa ja sikuria*

lähteä nyt muihin touhuihin välillä, iloista päivänjatkoa :D huomasin tuossa, että olenhan mä jo käynyt täällä aiemminkin,,höh. no kun tulee loikittua joka paikassa, niin ei muista kaikkea (taas tyypillistä puntaria ;DD)

• merliNella
        taikanainen kirjoitti:

lähteä nyt muihin touhuihin välillä, iloista päivänjatkoa :D huomasin tuossa, että olenhan mä jo käynyt täällä aiemminkin,,höh. no kun tulee loikittua joka paikassa, niin ei muista kaikkea (taas tyypillistä puntaria ;DD)

Pakko käydä nenä tuikkaamassa ulkoilmaan välillä...kun nyt ei jäisi sekin oven väliin..:DD

• merliNella

mökistäni toivotan Hyviä Viikonloppuja kaikille:D

Tänä iltana tanssitaan ja viikonloppuvisiitti oikeeseen kaupunkiin odottaa:D
      Jännittää jo...luultavasti onnistun eksymään ainakin kerran, mutta palaan jos..kohtalo suo:DD

*pakkaa eloonjäämispakkaukseen kartan, kompassin, pienen pullon konjakkia ja pientä naisellista...kaiken varalta*

• Jermu

Olehan kiltisti ja kaikkea sellaista pehmosoopaa!

• Hyvää viikonloppua myös sinulle. Vai tanssitaan sitä tänään :), minä tanssin viikon päästä, toivottavasti.

Mukavaa reissua, suuntautuuko matkasi mahdollisesti tänne Etelä-Suomeen päin?

• taikanainen

Sinulle, tule ehjänä takaisin :D

• merliNella
        Jermu kirjoitti:

Olehan kiltisti ja kaikkea sellaista pehmosoopaa!

Sinäkin ilmeisesti lensit lomille...En kerennyt jäädä vilkuttamaan, mutta yritän olla ensimmäisten joukossa halimassa sinut takaisin palstalle...:D

• merliNella
        Mariet kirjoitti:

Hyvää viikonloppua myös sinulle. Vai tanssitaan sitä tänään :), minä tanssin viikon päästä, toivottavasti.

Mukavaa reissua, suuntautuuko matkasi mahdollisesti tänne Etelä-Suomeen päin?

Kävin ihan siellä Eteläisessä-Suomessa...sinivalkoisin siivin:)

• merliNella
        taikanainen kirjoitti:

Sinulle, tule ehjänä takaisin :D

ollaan..Jalat on kyllä ihan maitohapoilla..olis pitänyt treenata kävelyä vähän enemmän..:)

• taikanainen
        merliNella kirjoitti:

Kävin ihan siellä Eteläisessä-Suomessa...sinivalkoisin siivin:)

tervetuloa takaisin :D Sinä siis olet pohjoisen tyttöjä? Onko se julkinen vai salainen asia, mistä asti? Minulla on tuolla prof sähköpostios, jos haluat(tai uskallat:) ) vastata henk.koht.

• merliNella
        taikanainen kirjoitti:

tervetuloa takaisin :D Sinä siis olet pohjoisen tyttöjä? Onko se julkinen vai salainen asia, mistä asti? Minulla on tuolla prof sähköpostios, jos haluat(tai uskallat:) ) vastata henk.koht.

sitä sallaileen...Pohojanmaaltahan mää..:DD
        Oon yrittäny kirijakielellä kirjootella, mutta tahtoo välihin lipsua murteenpuolelle:D
        Murteella ois helepompi kirijottaa, mutta näyttää hassulta ruudussa:P
        En tiijä, voipi aiheuttaa viälä enempi väärinymmärryksiäki:D

• taikanainen
        merliNella kirjoitti:

sitä sallaileen...Pohojanmaaltahan mää..:DD
        Oon yrittäny kirijakielellä kirjootella, mutta tahtoo välihin lipsua murteenpuolelle:D
        Murteella ois helepompi kirijottaa, mutta näyttää hassulta ruudussa:P
        En tiijä, voipi aiheuttaa viälä enempi väärinymmärryksiäki:D

jottai sammaa ku Viliman kirijotuksessa, mutta eppäilen että Vilima on pohojosemmasta, pohojammaa on nii iso läntti, melekein puoli suomia ;) ku otettaan kaikki etelä keski ja pohojospohojammaa lukkuun.

Näyttää kyllä ruuvulla ihan kaamialta tämmönen kirijotus ;DD

• merliNella

Huh, huh...Reissaaminen on kivaa, mutta on se kiva päästä kotiinkin:)
      Sivistystä, huvitusta ja kokemuksia rikkaampana jälleen kerran..toki muutama töppöilykin kuului asiaan:D

Ja nyt kiertoajelulle..keskustelujen pariin..

• merliNelli

Niin siinä nyt kävi...että ellasta tuli elli:DD
      Sopii varmaan syksyiseen lähestyvään merkkipäivään paremmin..kun ei ihan tyttönen ole tämäkään tyttönen:)

Mutta nyt on pakko viettää päivä ulkosalla, vaikka pakkanen kuin paukkuis.
      Raikkaita keskusteluja toivoopi

-eskimoa muistuttava merliNelli-

• PuskaParoni

Keskustelut muuttuvat ihan raikkaiksi vielä, saat nähdä. Tämäkin parta on kohta loppuun kärähtänyt, joten saatte vielä naureskella oikeinkin tiukasti.

• taikanainen

aurinkoinen, soinnukas on tämäkin uusi....

Päätit sitten olla kovempi kuin pakkanen, hatunnosto siitä, mä tuskin nenääni ulos työnnän tänään :D

PS.liikuthan varovasti, ettei satu haveria....

• MillaN

...on sitten ihan ikioma höpötysnurkka.:D

Niin ja iltaa pitkästä aikaa.:D

• merliNella
        PuskaParoni kirjoitti:

Keskustelut muuttuvat ihan raikkaiksi vielä, saat nähdä. Tämäkin parta on kohta loppuun kärähtänyt, joten saatte vielä naureskella oikeinkin tiukasti.

Olisihan se pitänyt arvata, sinä et sitten ollutkaan lomalla..enpäs halikkaan vaan pyyhin nokiset parran rippeet naamastasi...:DD

• Jermu
        merliNella kirjoitti:

Olisihan se pitänyt arvata, sinä et sitten ollutkaan lomalla..enpäs halikkaan vaan pyyhin nokiset parran rippeet naamastasi...:DD

Mutta ensin iski pomo ja sitten velmuilija..
        Siitä kaikki siis silleensä johtui..(Katsellaan hetki täältä alaviistosta, niin sitten Merlinix heltyy ja paistaa pullaa ja laittaa pannullisen tuoretta kahvia ja karjalanpiirakoita ja ja ja.)

• merliNella
        taikanainen kirjoitti:

aurinkoinen, soinnukas on tämäkin uusi....

Päätit sitten olla kovempi kuin pakkanen, hatunnosto siitä, mä tuskin nenääni ulos työnnän tänään :D

PS.liikuthan varovasti, ettei satu haveria....

hytisyttää.Nyt mökin lämmössä kääriytyneenä vällyihin, kuuman kupillisen höyrystäessä ruudua ja villikot lämmittää mukavasti varpaita:D

• merliNella
        MillaN kirjoitti:

...on sitten ihan ikioma höpötysnurkka.:D

Niin ja iltaa pitkästä aikaa.:D

Juu ja kyllä täälläkin ihan mukavaa on:)
        Ainakin rauhallista ja mikä tärkeintä "oma tupa, oma lupa...":DD
        Ei tarvi miettiä mitä kirjoittaa ja voi vaikka ittekseen pulista:)

• merliNella
        Jermu kirjoitti:

Mutta ensin iski pomo ja sitten velmuilija..
        Siitä kaikki siis silleensä johtui..(Katsellaan hetki täältä alaviistosta, niin sitten Merlinix heltyy ja paistaa pullaa ja laittaa pannullisen tuoretta kahvia ja karjalanpiirakoita ja ja ja.)

Katotaan nyt... mutta tänä iltana ei jaksa enään leipoa..ei edes piskuista nisua ja iltakahvi vie yöunet:D

• merliNelli

päivää kaikille:)

Tänään ollaankin sitten ilmassa, joten korvien lukkiutumista voi esiintyä:)
      Haukotteleminen, nieleskely ja purkan mässyttäminen helpottaa kummasti..:D

*hymyillen sieppaa vadillisen lämpöisiä pullia ja jättipannun vastakeitettyä kahvia..lennolle mukaan*

• Jermu

Tässä ihan vaan ohiajellessani huomasin, että tuossa ulko-ovessa on jotain vikaa..Se ihan kuului tankkiin sisälle asti, tuo kitinä meinaan.
        Ai pullaa, kiitos, ne onkin mun herkkua. Katsos tämä nykyinen sukupolvi tuota nuorisoa, ei ne ymmärrä hyvän pullankaan päälle mitään. Onpas hyvvee, vaikken tavallisesti analyzeeraakaan ruokaa, niin hyvvee on, täytyy sanua.

• merliNelli
        Jermu kirjoitti:

Tässä ihan vaan ohiajellessani huomasin, että tuossa ulko-ovessa on jotain vikaa..Se ihan kuului tankkiin sisälle asti, tuo kitinä meinaan.
        Ai pullaa, kiitos, ne onkin mun herkkua. Katsos tämä nykyinen sukupolvi tuota nuorisoa, ei ne ymmärrä hyvän pullankaan päälle mitään. Onpas hyvvee, vaikken tavallisesti analyzeeraakaan ruokaa, niin hyvvee on, täytyy sanua.

Mun mökin ovi ei kyllä kitise..Taisit tarkoittaa tuota kahvilan ovea..luulen ma?

Juup, vastaleivottua nisua ei mikään voita..kyllä asia on pulla niin:DD

Hyvä että maistui..mie yritin vain parhaani:D

*hymyilee ja pyyhkii jauhoja nenänpäästä*

• taikanainen

täällä sitä taas riiputaan :))
        Ansiotyöt tehty tältä päivää, tietystikin piti tulla kurkkimaan tänne ah niin viihtyisään kammariin.. Se on sitten lomamatka edessä. näköjäs..

• merliNelli
        taikanainen kirjoitti:

täällä sitä taas riiputaan :))
        Ansiotyöt tehty tältä päivää, tietystikin piti tulla kurkkimaan tänne ah niin viihtyisään kammariin.. Se on sitten lomamatka edessä. näköjäs..

Mulla menee koko päivä kirjanpitohommissa sisällä:P

Poikkean välillä täällä ottamassa vauhtia..näihin tylsiin paperijuttuihin:D

• taikanainen
        merliNelli kirjoitti:

Mulla menee koko päivä kirjanpitohommissa sisällä:P

Poikkean välillä täällä ottamassa vauhtia..näihin tylsiin paperijuttuihin:D

pitäisikait tässä päikkärit ottaa, jos malttaa, kun on kummallinen työaika, niin on kummalliset nukkuma-ajatkin :D

Jospa sitä näkis unta espanjan hiekkarannoista...mikäli kone ei tee pakkolaskua mihinkään kesken matkan :DD

• merliNelli

Nyt on merliNellan mökkikin siirtynyt kakkossivulle..:D

Tulin kurkkimaan SumppiSanomia ja nyt alkaa jo huolestuttamaan...:(
      Minä kun en pysy kyytillä sitä vähääkään ilman lehteä..:)

Nyt tarttis..etsintäkuulutus tai partio tai jotain...

*huokailee paperivuorten keskellä epätoivoisena ja hörppii hailakkaa kahvia...*

• Jermu

Toiset kuule päivystää 24/24 täâllä ja mitä siitä seuraa. Haukutaan ja pilkataan vaan "hankielämä"..Kyllä se on kuule surkeaa tällainen..Kjäh! Kyllä se sumppis kuule vielâ ilmestyy!!! Pakkohan se on.

• merliNelli
        Jermu kirjoitti:

Toiset kuule päivystää 24/24 täâllä ja mitä siitä seuraa. Haukutaan ja pilkataan vaan "hankielämä"..Kyllä se on kuule surkeaa tällainen..Kjäh! Kyllä se sumppis kuule vielâ ilmestyy!!! Pakkohan se on.

tietää, ettei valvo ihan yksin..Meni tää kirjanpitokin pipariksi, kun jäin pohtimaan noita selkkauksia ja sellaisia...:(

Noh, eipä ne mun murehtimisella kummene...jatketaampa tahoillamme:)

*hätistelee unta kauemmas...*

• Jermu
        merliNelli kirjoitti:

tietää, ettei valvo ihan yksin..Meni tää kirjanpitokin pipariksi, kun jäin pohtimaan noita selkkauksia ja sellaisia...:(

Noh, eipä ne mun murehtimisella kummene...jatketaampa tahoillamme:)

*hätistelee unta kauemmas...*

kirjanpitoa, kirjanpitoa vain..Täällä sitä vaan ollaan ja uusia metkuja suunnitellaan.

• merliNelli

Hiljainen tuhina palstalla käy,
      nikkejä hereillä ketään ei näy.
      On täällä vain yksin merliNelli,
      joka unisena paperivuoressa kelli.

Levitti peitoksi viitan,pöyhi tyynyksi kirjaa,
      luki loitsun niin hassun ja toivoi hiljaa...
      Toisipa aamu,
      hilpeitä metkuja, iloa kuplivaa.
      Jotain sellaista pientä,
      mikä tekee elämästä niin mukavaa.
      Ja mielummin kaikille kans.

Mutisi vielä unissaan...
      ei saa unohtaa kahvia eikä pullaakaan...

• Jermu

Eihän tollaisesta mitään tule. Merlinix nukkumaan siitä mars!!! Kjäh!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5340
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2367
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      113
      1592
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      231
      1550
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1477
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1175
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1143
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      302
      1105
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      1047
    Aihe