Itse olen sitä mieltä, että ainoastaa AVOIMUUS kaikessa suhteessa luo tasapainoista ja turvallista maailmaa. Asioista on kerrottava faktat - hyvät ja huonot puolet. Huonoja puolia ei saa pimittää. Asioiden pimittämisestä tulisi rangaista, ei päinvastoin niin kuin meillä nyky-Suomessa.
Islamin profeetan tekemiä himutekoja ei tulisi pimittää. Yhtälailla ristikiretkeläisten ja kirkkojen hirmuteot ja pedofilia tulisi tuoda päivänvaloon. Uskonnoissa, politiikassa tai muussa ei saisi olla tämän kaltaisia PETOLLISIA TABUJA.
Mitä mieltä olette?
Itse koen että on kaksi suuntaa - tie eheyteen ja totuuteen ja päinvastoin. Sisimmässä sisimmässä uskon jokaisen ihmisolennon eheyteen. Totuus parantaa.
Totuus parantaa
0
87
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 951137
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897