Rodos-Symi laivamatka

AamustaAikaisinTarkoitus

Mihin aikaan laivat lähtevät eli lähinnä kiinnostaa tuo ,rodos-symi väli aamulla? Noista lauttamatkoista,linkeistä ei saa mitään selvää.

8

1113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anders

osta lippu edellisenä päivänä niin pääset varmasti ja saat aikataulun , aamulla lähtee ysin aikoihin muistaakseni, myös suomeksi lippuja satamasta

• AamustaAikaisinTarkoitus

Kiitos Anders, ei kielitaito ole ongelma,ainakaan paha...olen yrittänyt katsoa linkkien kautta ja varata matkan...aina menee kreikan kielelle-berry lines jne.
      Tieto riittänee että voi ottaa hotelliin yhteyttä ja hakevat! Sitten se hinta? Minulle sama kestääkö 2 tuntia vai mitä,nautin merellä olosta . En kyllä ole valmis maksamaan 100 egee per suunta

Siis meitä 2

• anders

Matkanjärjestäjät varmaan kans tekee retkiä ja hakevat hotellilta mutta tietysti veloittavat palveluista, suoraan satamasta ostettuna varmaan jotain 30e, vuosi sitten olin viimeksi mutta hinta ei tarkalleen jääny muistiin. Aamulla lähtö ja iltasella takas, käy ensin luostarilla pari tuntia ja sitten symille.

Hyvää matkaa. Ihan mukava reissu merellä.

Kyllä täällä lapissaki tarkenee auringossa 31.

• Marru

Just viime viikolla kyseinen reissu tehty; laiva lähti klo 9.00 ja paluu klo 18.00. Välillä pysähdyttiin tunniksi jonnekin kirkkoon ja pieni kävely siellä. Laivan nimeä en muista, mutta sininen oli väriltään ja tosiaan suomalainen nainen palveli satamassa. Varattiin jo edellisenä iltana liput, varausmaksu 5,- ja matkan hinta kokonaisuudessaan 45,-/2 hlöä, ei mielestäni paha, koska esim. Nazarin vastaava retki olisi maksanut 52,-/hlö! Symi oli tosi hieno paikka, suosittelen lämpimästi!

• NikolaosX

Laivan nimi on NIKOLAOS X ja joka paiva lahtee Mandrakin satamasta ,

ollan menossa 2 yöksi symille ja hotelli varattu. Noi hinnat on päiväristeilyjen, vai voisikohan ottaa menon maanantaina ja paluun keskiviikkona? Näin luulisi sen onnistuvan?

• Symifani

Noita lauttoja kulkee päivittäin useita, katso esim. Blue Star ferries tai ferries.gr/dodekanisos, kieleksi voit valita englannin. Hinnat taitaa olla 12€/hlö-> ylöspäin. Ainakin Blue Starin suurille paateille on saanut lippuja hyvin ilman ennakkovarausta, kunhan olet satamassa ajoissa, kävelymatkaa saattaa kertyä lippuluukulta paatille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2815
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2703
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      16
      1580
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1570
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1412
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1267
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1243
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1229
    Aihe