Hei kuulkaa

vittuakoseteillekuuluu

Mitä vittua se teille kuuluu, jos löydän jonkun?!

17

310

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pillujen--asiantuntija

Kerro nyy kuka se on. Onko se jännämies halutaan tietää.

• Ei kuulukaan. Rauhoitu.

• lihavihatipunen

Kuka sää ees olet?

• rumahcätmi

Kyllä se kuuluu, kun tulet tänne sitten jankuttamaan jos sit ei ollutkaan hyvä kumppani.

• enjankuta

En tule, sitten vain harmittelen asiaa.

• niilleviesti

Lähinnä tää on niille, jotka toivoo, etten löydä.

• hyvinkuuluu

Kyllä se kuuluu mitä tuota vittuilemaan. Kyllä kaikki ystäväni ovat esitelleet kumppaninsa. Osa taas salaa rakastajiaan. Nekin katsos tiedetään. Joten kyllä se kuuluu.

• eivieraille

Ei kuulu vieraille ihmisille.

• Kusetakunnolla

Ei pidäkään kertoa kellekkään... muuten menee vituiks...

Pidä suus kii ja keksi hätävalhe.

• Valehtele niin jäät kiinni valheesta ja menetät läheistenihmisten luottamuksen.

• Eli En suosi valehtelua saat puolestani käyttäytyä huonosti, itse menetät ihmiset läheltäsi.

• seonpointti

Totta kai ystävät ja läheiset saavat tietää parisuhteesta, mutta jos joku ei siitä pidä, se on hänen ongelmansa.

• Älä huoli.

Mullakin on ollut kaamea päivä. En tiedä, mutta olen ehkä saanut lliasta auringonvalosta jonkun rakkaushormooniylimäärän. Ihan kamalaa. Ihan sama kuka mies kävelee vastaan, niin tänään tuntui siltä, että siihen minä rakastua räpsähdän! Mitä tämä on? Mun on pakko olla ainakin kaksi seuraavaa päivää neljän seinän sisällä, etten vaan ite mene ketään kosimaan..

(naurua)

• Maitokaupassa kävin, ja se se oli koettelemus. Oli todella hankala ostaa siinä mitään piirakoita. Semmosia sällejä pyöri ympärillä, että Pönttöä heikotti...

• misspönttöuuni kirjoitti:

Maitokaupassa kävin, ja se se oli koettelemus. Oli todella hankala ostaa siinä mitään piirakoita. Semmosia sällejä pyöri ympärillä, että Pönttöä heikotti...

Ei juma, mä olen laittanut vaakaan kuusi piirakkaa-näppäimen, ja täällä pussissa on vaan viisi. V*ttu. Kauppias teki tiliä.

Siinä se nyt nähdään, että miehet sotkevat koko talouden, pitikö hunksien tulla siihen berliininmunkkien viereen pullistelemaan, mittauspisteelle. Ja patonki jäi ostamatta. Sen sijaan kurkku kyllä löytyy, mitä minä sillä teen kun semmosta en kuitenkaan syö.

Kyllä oli raskas päivä. En pura loppukauppakassia.

Pitäkää miehet minusta loitolla.

• Ananias
        misspönttöuuni kirjoitti:

Ei juma, mä olen laittanut vaakaan kuusi piirakkaa-näppäimen, ja täällä pussissa on vaan viisi. V*ttu. Kauppias teki tiliä.

Siinä se nyt nähdään, että miehet sotkevat koko talouden, pitikö hunksien tulla siihen berliininmunkkien viereen pullistelemaan, mittauspisteelle. Ja patonki jäi ostamatta. Sen sijaan kurkku kyllä löytyy, mitä minä sillä teen kun semmosta en kuitenkaan syö.

Kyllä oli raskas päivä. En pura loppukauppakassia.

Pitäkää miehet minusta loitolla.

Luulen että piirakoista puhuttaessa 5 on parempi kuin 6.

4 olisi parempi kuin 5, jne jne. Tiedän tiedän, jokainen kantaa itse kilonsa...

• siihenseonhyvä

Toi mitä vittua se teille kuuluu, se on hyvä sanoa niille, joita vihaa ja joille haluaa mieltään osoittaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 4 kuoli kolarissa

Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.
      Joensuu
      358
      13790
    2. Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa

Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei
      Ikävä
      100
      2101
    3. Kuka on oikein

Kaivattusi?
      Ikävä
      93
      1779
    4. Mikä on lempikuvasi

Kaivatustasi?
      Ikävä
      83
      1683
    5. Onko kenelläkään tästä tietoo?

https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te
      Haapavesi
      45
      1251
    6. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      97
      1200
    7. Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?

Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e
      Maailman menoa
      277
      1055
    8. Suomussalmi News -valvontakameran tunnisteet pojista

Pojat on aina poikia, mutta kiusanteko ja muu ilkivalta ei ole hyväksyttävää. Suomussalmi News -ryhmässä on uunituore vi
      Suomussalmi
      28
      1014
    9. Ihastukselleni

Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn
      Ikävä
      21
      1003
    10. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      73
      977
    Aihe