Moikka! Täällä kirjoittaa 15 v tyttö.
Minulla on ollut ennen paljon itsetunto ongelmia. Ennen ajattelin olevani kaikista rumin ja läskein. Ajan kuluessa tajusin että turha miettiä pelkkiä negatiivisia asioita itsestään. Aloin hakea sitä "omaa" tyyliä. Hain inspiraatioa instagramista, blogeista ja erilaisista lehdistä. Kokeilin paljon kaikkea uutta.
Ensin pukeuduin paljon musta valkoiseen, mutta ei natsannu mulle. Kokeilin seuraavaksi classista tyyliä mutta sekään ei tuntunut hyvälle. Seuraavaksi pukeuduin laskeviin housuihin tai boyfriend housuihin ja kauluspaitaan, sekään ei tuntunut oikealle. Kokeilin sitten tälläistä että aloin käyttää revittyjä frakkuja, verkkareita, erilaisia pipoja, lippiksiä ja värikkäitä paitoja. Tämä oli se mistä oikeasti tykkäsin. En olisi arvannut pari vuotta sitten että käyttäisin oikeasti tälläisiä vaatteita kun nykyään.
Näin löysin "oman" tyylin
Tyyli
0
1010
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853141
- 883003
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 211681
- 241677
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299