joka yö painajaisia

vativati

kun lopulta yöllä nukahdan niin alkaa painajaiset. Tätä kestänyt jo monta viikkoa. Ennen painajaisia nähdessäni olen herännyt mutta nyt näin ei käy vaan koko "filmi" tulee katsottua. Päivisin on kummallinen, epätodellinen olo. Sekoamisen pelko. Lisäksi olen saannut päähäni kummallisen ajatuksen; mitä jos olenkin jo seonnut mutta en tajua sitä itse. Silti minulla on selkeä käsitys että mikä on totta ja mikä ei. Vai onko? Tuntuu usein kun katsoisin elämääni jonkun toisen silmin.

6

220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Terve.vaanmenoa

Tervetuloa samaan sakkikuntaa!
      Minä en enää edes mieti mikä on totta ja mikä unta!
      Enkä ole sekopää minäkään!
      Muuan pipipää psykiatri kirjoitti resehtin neurolepteille.
      Niitä olisi pitänyt ahmia kourakaupalla per päivä!
      Onnekseni luin täältä niiden käyttäjien kokemuksista.
      Moni palstalainen on oivaltanut, että nuot myrkyt saavat aikaan:
      Ä. Murhia
      B. Sotia
      C. Nälänhätää
      D. Yleistä v*tutusta
      C. Edesauttaa ilmastonmuutosta
      Että kyllä neurolepti pikkupilleri on HIRMUINEN MYRKKY!!!
      ATOMIPOMMI ON LASTEN LEIKKALU SIIHEN VERRATTUNA!!!
      ÄLÄ KOSKE EDES VIIDEN METRIN SEIPÄÄLLÄ NEUROLEPTIMYRKKYYN!!!
      KOKO MAAILMA ON SILLOIN TUHON OMA!!!
      Rukoile sen sijaan pappia ja kieroa evluthkirkkoa!
      Pääset kaikesta pahasta painajaisesta ja saat elää höllötellä hurskaasti elämäsi loppuun saakka!
      Siunausta! Halleluijaa! Aamen!

• linnunlaulu

Hei, rukoile isämeidän rukous ja lue Johanneksen evankeliumista muutama lause, niin saat hyvin nukuttua!Ja vielä enemmän se synnyttää uskon sillä joka lukee on autuas, siis pelastettu!

• 985xx

Mitä sulle on tapahtunut joskus tai viime aikoina, kun painajaisia olet alkanut nähdä tai näet nyt heräämättä niihin ?
      Älä vaan ala uskoa että olet seonnut, sinähän erittelet asioita ihan ookoo.
      Sekoamisen pelko ei ole harvinaista jos on vaikka pitkään jatkunutta stressiä, ahdistusta ym.

• aloittaja88

tiedostan kyllä etten ole seonnut että kai se on vain suuri sekoamisen pelko. En muista tarkalleen milloin nämä ajatukset sekoamisesta on alkanut, mutta pitkään ne on ollu.
      Stressiä on että ehkä tämä kaikki kummallisuus johtuu siis siitä. Ennen ajattelin että stressinsietokykyni on hyvä mutta kai kaikelle on rajansa...
      Joskus vuosia sitten minulla oli samanlaisia tuntemuksia että tosi epätodellinen olo. Muistan vieläkin kun kerran normaalilla kauppareissulla tuli vahva tunne ettei ole siinä tilanteessa oikeasti vaan jossain muualla. Nyt tätä samaa oloa on kotonakin välillä. Ei ole mitään lääkitystäkään mikä voisi selittää...

• Onneton.erkki

Siinäpä se! Ettei ole lääkitystä.
        "Olematon olo" johtuu juuri siitä. Minullakin oli muutama vuosi sitten samanlainen ulkopuolinen tunne mm kapakin vessajonossa. Hirmuisesti huimasi kun kyttäsin pissivuoroani.
        Ihan piti istua k*siselle lattialle!
        Onneksi viisas psykiatrini kirjoitti reseptin venlalle ja ketipinorille.
        Nyt voin hyvin kestää jonotuksen leipäjonossa ja kapakin pissijonosssa!
        Toki voin liiankin "paksusti" - paino pentele nousi 22 kg kun nyt ahmin lääkkeitä!
        Että kyllä lääkkeillä on hyvät jos huonot puolensa.
        Onko sinulla samanlaisia kokemuksia?

• KaikkiOnSuhteellista

Olot kasvaa ja kehittyy, tulee ihan fyysisiäkin oireita, kun nappii neuroleptejä.

Seuraavaaksi sinulle tulee mieleen, että tämä elämä on uusinta. Mikään ei muutu. Sinun pitäisi kuitenkin muuttaa maailmaa. Alat kuolla usein. Jopa useita kertoja päivässä. Ihan minuutin välein. Kun seitsemänsataa tulee täyteen, se on loppu. Vaan ei ole. Ehdit elää vielä miljoona elämää.

Lopulta myönnät ja tajuat, että tämä on nyt vaan tämmöstä, mikä on hyvä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1791
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1581
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1549
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      101
      1475
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      79
      1407
    6. Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta

Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään
      Pirkkala
      22
      1340
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1249
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      276
      1178
    9. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1051
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      1034
    Aihe