Sirkkamäentie on nyt hyvä!
Tuumasta toiseen
3
411
Vastaukset
- hiekkatie
Routako sitä oli väännellyt kun oli aiemmin niin karmeassa kunnossa? Noin kuukausi sitten kun ajoin kyseistä tietä, niin siihen oli ajettu sellaista kiuaskiven kokoista mursketta ja sai ajaa todella hiljaa ettei auto hajoa.
- lentäviäautoja
Sinnekin voisi kai sitten tehdä formula-1 radan?
Hyvitti jyväskyläläisten juttu: kun jo nesteessä ajavat kuskit törmäävät jo muutenkin ralleissa, kuvittelepa jos formio-autot lentävät ja törmäilevät keskustan kerrostaloihin kun lähtevät käsistä. - liplapla
Isoja oli kivenlohkareet, jotkut liian isoja kiukaaseenkin, älyvapaata toimintaa taas, ajaa nyt kovaksi kuivuneelle soratielle tuollaista lohkaretta ja odottaa kaksi viikkoa että se sinne painuu, ei painunut, taas oli tienhoito toimenpide usean viikon myöhässä, kiuaskivet olisi pitänyt ajaa silloin kun lumet ja jäät oli sulaneet ja vielä pääsi raskailla ajoneuvoilla tietä ajamaan ennen kuin kaikki routa suli ja tie muuttui velliksi. Löytyköön kadonnut järki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574595
- 444495
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184