pariskunnan miestä epäillään velallisen epärehellisyydestä. nainen oli antanut 11000e talousrahaa, jotka löytyivät kylpytakin taskusta. nainen ei tietenkään tiedä mistään mitään, kuten ei tiennyt edellisestäkään jutusta. mies oli nostanut vaimonsa rahoja 120000 vaimonsa tietämättä. vaimoa ei epäillä rikoksesta.
julkisuudesta tunnetun
11
375
Vastaukset
- Kikekö
Kenestähän mahtaa olla kysymys?
- lehmätlentää
nainen oli kertomansa mukaan nostanut rahat pankista. silti mies nosteli naisen urheiluaikoinaan tienaamaa rahaa ohi velkojien. miksiköhän nainen ei itse nostanut rahojaan, jos ne kerran olivat hänen rahojaan, ja antanut siitä ukolleen talousrahaa.
- AloittajalleTiiox
Äitisi persiistä ne fyrkat on ja se on tosi!
- ApukoluaKävit
Aloittaja kirjoitustaidottomana ei edes tiedä, että lause aloitetaan aina isolla kirjaimella, kuin myös pisteen jälkeen!
- veronmaksajaaloittaja
mikään kielioppipalstahan tämä ei tietääkseni ole. isolla, tahi pienellä, aivan se ja sama. asia kuitenkin tuli lukijoille selväksi, ja sehän tuntuu osuvan, ettenkö sanoisi uppoavan. veroja maksetaan, ja ei makseta, itse kuulun jälkimmäisiin. hyvää päivän jatkoa pienellä.. koolla ei ole väliä sanotaan.
- PSaisankantajiariittää
Ovatkohan ylisuuret KOLIKKOLÖYDÖT? peräisin turun pysäköintimittareiden rosvojen astioista.joihin ne TPS kiekkomies ja kumppanit varastelivat. masku on kovin lähellä pelipaikkoja?? outoja ja epärehellisiä pariskuntia yllättävän lähellä.
- konnatkuriin
Eittäin hyvä asia,kun Poliisi tutkii näitä suomen talousrikollisia,harmaantalouden harmaita henkilöitä, ( taustalat voi löytyä esim. doping,steroid,hormoni jopa huumerikkolisiakin) Kiitos poliisille.
- kolikkoautomaatti
Joko maskuun on asennettu parkki/ pysäköintimittareita.????
- köyhäkulkuri
Peijoonin peijooni.kylpytakkini taskuissa vain 1 kpl 5senttinen ja toisessa "roska" mistähän nuita kylpytakkia voi ostaa missä on 11 000 euroa taskuissa jemmassa ( piilossa)
- kukaaneitiedämuistamitää
Ny median mukaan tullu arvokkaan kylpytakin toiseen taskuun 6000egua ( = n.35 000 mk) jonkun auton km korvauksiakin lisää? kiitos medialle ku julkaisette miten veromarkkoja käytetään??
- Camelbootsit
Suomen onneksi ja tulevaisuudelle , on hyvä ettei kaikille rehellisille ihmisille tule omia biologisia lapsia.esim.perusrehti pirkko ekonomi jalovaara ,vihreä jani toivola.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717