Oli ilo katsella painin SM kilpailuissa maahanmuuttajia painimatolla. Ihanaa nähdä paini klubien ottaneen heidät sydänmellisesti vastaan!
Toivottavasti heistä kasvaa uusia Makwan Amirkhaneja !
Maahanmuuttaja painijat
13
675
Vastaukset
- Jumanjii
OHO!!!
- kjhgkjhgk
Erityisesti olisi mukavaa nähdä maahanmuuttaja tyttöjä painimassa.
- kisakatsomontäti
Sitä päivää saat odottaa : D Ehkä sadanvuoden päästä saavat kulkea hiukset vapaina ja siitä ei olekkaan kuin miljoona vuotta kun saavat paljastaa ihoaan niinpaljon kuin painitrikoot vaativat.
- Painiprofessori
Kyllähän noita on ollutkin jo. Ihan trikoissa. Jopa arvokisamitalin painissa ovat jo Suomeen tuoneet.
- Jumanjii
Ehkä kisakatsomonäiti elää itse kivikaudella?
- Jumanjii
Eipäs soimata!
- tapsahpm
Suvakit taas vauhdissa muuttakaa saatana afrikkaan kukaan ei jää kaipaamaan teitä.
- Painionkivaa
Olipas mukava mainos! Jalkapalloilussa on myös paljon pieniä maahanmuuttaja poikia ja heistä kasvanut ammattilaisia.
Tuosta suvakkejen lähettämisestä afrikkaan, olisihan se ihanaa nähdä afrikan tummia poikia myös painimatolla. Onko sellaisia ikinä ollut sm kilpailuissa tai kalle mäkisen paineissa? - jumanjii
Jumanjii kirjoitti:
Rasisti on reppana tietää myös kuningas Litmanen
https://youtu.be/y_wkVXpppssminä olen oikea Jumanjii! PERKELE!!!
- valkkupappa
" Olisihan se ihanaa nähdä afrikan tummia poikia " Sairasta taas olisi polisilla töitä eikö näitä poikia ( ihanoivia ) saada kuriin
- Suomessa.saa.tytötkin
Ihanaa nähdä ihan minkä värisiä ihmisiä tahansa painimatolla, mutta minäkin kaipaisin enemmän maahanmuuttaja tyttöjä molskeille.
- wtfeee
Keskintertaisia painijoita jotka vaihtaa lajia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953313
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201883- 681882
- 321809
- 211721
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341409Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327