KÄÄRME FOBIA

Moi! Itellä on paha käärme pelko, en uskalla edes käydä ulkona kesällä. Olen menossa perheeni kanssa Savonlinnaan kesää viettämään ja siellä on havaittu käärmeitä tosi paljon. Ettei tarvii pilata koko kesää ja pääsisi ulos nauttimaan kesästä niin onko mitään millä pääsisi eroon tästä pelosta. Kohtaan edes kuolleen käärmeen sydän hakkaa, hikoan, vapisen, olen ihan paniikissa mitä teen vastatkaa jooko? !

1

861

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • einepelotaollenkaan

Laita ruumisarkun kokoiseen puulaatikkoon 10 kyykäärmettä ja 5 rantakäärmettä, sitten menet laatikkoon ja kansi kiinni. Ole arkussa 2-3 tuntia, ja samalla yrität paljain käsin tappaa kaikki kyyt mutta ei rantakäärmeitä. Tehtävä on haastava koska laatikossa on säkkipimeää, ja käärmeet yrittää pistää myrkkyhampailla jos niihin koskee. Ainoa hyvä keino kyyn tappamiseksi on ottaa niskasta kiinni ja purra pää poikki, ja sylkäistä nopeasti pää pois ettei myrkky leviä suuhun ja nieluun. Ja sitten kun n.3 tunnin kuluttua kömpii laatikosta ulos, ei pelkää käärmeitä ollenkaan, oikeastaan tekee vain mieli purra lisää päitä poikki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2640
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe