Tapasin ystäviä ( muutama heistä terkkarissa töissä) illanvietossa ja juteltiin mm. hammashoidosta. Me ja moni muu olemme saaneet ala-arvoista palvelua siellä sekä tiskillä että puhelimessa! Kun asioit hammashoidossa, tulee sellainen olo, että anteeksi kun vaivaan. Suusta tulee töksähtäen informaatio; nyt äkkiä johonkin käytös/palvelu koulutukseen. Toinen asia, miksei hammaslääkäriin saa aikaa perjantaisin klo 14 tai jälkeen? Muinakin päivinä oli tosi hankalaa saada klo 14 jälkeen aikoja, kun alkuvuodesta kyselin. Mulla työ muualla ja pe ehtisin siinä ja siinä klo 14 paikalle. Virroilla saa silloin aikoja, tiesi tuttavani, joka asuu ja käy siellä hoidossa. Onks tää meillä joku kaupungin suojatyöpaikka, jossa ei tarvi tehdä töitä. Niin ja toinen ystävä on ollut jonossa jo vaikka kuinka ja kauan, miten voi olla niin ruuhkaa? Virroilla kyllä annetaan aikoja. Yhteistoimintaa? Ei saanut aikaa virroille, kun kysyi, pitää käydä omassa kunnassa. Joku erilainen sopimus kuulemma. Mutta sanoi siellä olevan ystävällinen palvelu, siitä virroille. No, minä käyn yksityisellä Tampereella, joten en enää vaivaa hammashoidon henkilökuntaa kysymyksilläni.
Palveluammatti, huomioikaa asiakkaat
6
525
Vastaukset
- hhuoh
ikävää vängätä hoono soomi immeisten kanssa.toista oli ennen.ymmärettiin puolin ja toisin
- paikkakuntalaisia
Eräskin palveluammatissa oleva yrittäjä kusettaa asiakkaita mennen ja tullen. Varsinkin vähän yksinkertaisia ja tietämättömiä.
- Tyytyväinen
Soitin hammashoitolaan viikko sitten.Olisin saanut sjan samana päivänä , mutta en silloin ehtinyt.Sain sitten viiden päivän päästä ajan, ja kävin silloin. Henkilökunta oli ystävällistä ja hammaslääkäri hoiti hommansa .Minulla ei ainakaan ole mitään valittamista.
- arvaankooikein
Minkä alan yrittäjä.
- paikkakuntalaisia
arvaankooikein kirjoitti:
Minkä alan yrittäjä.
Luulen että arvaat oikein! Onhan se tiedossa ollut.
- Eitarviauttaa
Siis miten on mahdollista, että joku saa ajan samantien/viikon sisällä ja osa pistetään odottamaan? Hampaani lohkesi ja sanottiin, että aika ilmoitetaan myöhemmin, en saanut mitään aikaa,!! No, kävin jo yksityisellä, joten yksi odottaja vähemmän. Virroilla saa kuulemma aikoja, mutta vasta lokakuussa, joten ei sielläkään hyvin ole asiat. Tietysti onhan siellä asukkaitakin enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101400- 781323
- 691230
- 1151119
- 751001
- 69941
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255930Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o17880- 34846