Monet kerrat olen ihmetellyt, miksi lähes järjestään naishierojilla on 10-25% halvemmat keskihinnat hieronnassa, kuin vastaavan koulutuksen saaneilla miehillä. Mistä on oikein kyse?
Onko tämä tätä naisen euro ajattelua tai onko hieronnan teho heikompi ja rahoille ei muutoin tule vastinetta kuin hintaa pudottomalla? Kertokaapa..
Naishierojilla halvemmat hinnat?
3
298
Vastaukset
- kuningaskuluttaja
Mies hierojat ovat kaikki treenattuja kreikkalaisia jumalia. Mielellään otan hieronnan vaikka en itse hierontaa tarvitsi, sillä pelkkä kosketus semmoselta urokselta saa syttymään jo täysin,
En ole itse ottanut hierontaa naiselta, mutta kuullut tarinoita että naishierojat ovat kaikki flirttaamattomia vähän piittaavia pikkutyttöjä. - kummastuttaakovielä
jos edellinen on nainen niin eikai naiset naiselle flirttaa..timmassa tein huomioin että halvimmat hieronnat ovat miehillä
yleensäkin a) naiset haluvat ksm enemmän hieronnan omalta sukupuolelta, myös miehen luottavat naiseen
b) miehistä vain osa on taitajia - Takulöu
Miehenä käyn mieluummin naishierojalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692653
- 622592
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251096