On se nyt kumma kun kaikki puolue herrat laidasta laitaan jopa Herra Haallaahokin huutaa ettei rahat muka riittäisi 100 e korotukseen pieniin eläkkeisiin .tottakai riitää kun pannaan eläke katto niin kuin muissakin euroopan maissa .onha meitä pien eläkeläisiä kupattu jo vuositolkulla .Kyllähän se kuuluisikin demareille hoitaa tämä asia kun kerran lipposen homekorva silloin aikanaan sai tämän kurjstamis lain aikaan Sitäpaitsi suomen kansantaloushan lähtisi uuteen nousuun kun meille köyhille eläkeläisille annettaisi ostovoinaa mitä nyt ei kyllä ole..Kysyn vielä eikö teitä päättäjät hävetä kun hyvinvointi valtiossa on tuollaiset leipä jonot jopa pitemmät kuin sota aikana.
Miksi ei muka rahat riitä eläkkeisiin
hävettääköyhtään
0
273
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista987673- 1055532
- 2664738
- 494693
- 693425
- 502778
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222418Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292382- 412254