Olen 34v hikkyilevä aikamiespoika ilman työkokemusta tai tutkintoja, säästöjä on 1000e. Mitäköhän tässä pitäsi tehdä?
Hyviä neuvoja otetaan vastaan, kuumottaa aika paljon tulevaisuus
lennän ulos vanhempieni nurkista kuukauden varoitu
6
240
Vastaukset
- sossu54
On jo kyllä aikakin! Kannattaa hankkia tutkinto ja hakeutua työllistymistä edistäviin palveluihin ja toimiin että sosiaaliset taidot karttuvat. Ne ovat työelämässä tärkeitä. Apua tukien hakemiseen saat sosiaalitoimistosta tai kelasta.
- Toi8
Eihän ne nyt noin voi tehdä, heidän pitää ostaa sulle oma asunto ja tuoda ruoat jääkaappiisi 10 vuoden siirtymäkauden aikana. Ilmoittele, jos eivät tähän suostu, tehdään siitä ilmoitus sosiaaliviranomaisille, he sitten oman harkintansa mukaan voivat päätyä huostaanottoon ja vanhemmillesi kunnon sanktiot.
- OldManRiver
Voisitko sivistää vanhempaa miestä?
Hikkyilevästä en löytänyt verkosta selvitystä. - Yritäitse
Ota ensin yhteys esimerkiksi ovenia'isännöintiin tai muihin asuntoja tarjoaviin ja tee asuntohakemus. Etsi käsittelyaikana soluasunto mistä tahansa kiinteistöfirmalta, jotka tarjoaa soluasuntoja. Ota yhteys firmoihin joilla on varastoja tai kontteja huonekaluillesi ja vuokraa tavaroille kontti siksi aikaa kuin olet asunnoton. Ota selvää hoitokodeista ja soita sinne. Kysy yhtä lisäpaikkaa. Muuta hoitokotiin koska siellä on muitakin asunnottomia ja työttömiä. Tee työttömyyskorvaushakemus ja järjestä hoitokodin maksu sitä kautta. Sovi maksuista hoitokodin kanssa.
- hikkyton
Mistä sillä mööpeleitä olisi? Vanhukset ostaneet ne mööpelit silloin, kun oli rippikouluikäinen.
- Anonyymi
Itse säästin omaan asuntoon yli kymmenen vuotta ja muutin pois vähän yli 30. Vituttaa tuollaiset loisivat lusmut. Toivottavasti joudut pian asumaan jossain roskiksessa jonka olet ansainnut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738