Hei!
Tää on nyt mun toinen viikko täällä Livellä töissä... en oikee viihdy täällä ja aika masentavaa työskennellä kun puhelimella huudellaa ettei haluta ostaa lehtiä. Kerroin työnantajille et oon menos ens viikol lomalle nii ne hämmästy aika paljon. Mut haluaisin kysyy ylipäätään siitä että vaikka mul ois ollu viel tällä viikolla työvuoroja niin voinko mä kuitenkin vaan tyylii soittaa niille ja kertoo että haluaisin heidän irtisanovan mun työsopimukseni? Pelottaa vähän että tulisi ongelmia kun työvuoroissakin he ovat niin tarkkoja että jos tulee myöhemmin niin joutuu korvata sen työvuoron jollakin tavalla... help me?
Live Promoters Oy
brunette_1
0
124
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953323
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201903- 681882
- 381837
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341419Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327