Kertokaa kokeneet onko ok varata itselle peliaika, jos slotissa on jo kaksi varausta? Ihmiset tuntuvat pelailevan aina kaveriporukassa, enkä haluaisi tunkea väkisin jonkun joukon mukaan. Olen taas kuullut toisaalta, että lajin on tarkoituskin olla sosiaalinen ja kaikki ovat tervetulleita kentälle milloin vaan, jos tilaa on.
Golfin tavoista ja etiketistä
viheriönkingi
3
989
Vastaukset
- kokeneempigolfari
On mielestäni täysin ok.
Joskus saattaa käydä niin, että kun yksin varaa itsensä johonkin porukkaan, mystisesti muut pelaajat lähdöstä häviävät. Onneksi tuollaisia tapauksia harvemmin ainakaan itselle on tullut vastaaan.- Anonyymi
Niin ja jos pelailee yksin , niin ainahan sitä jonkun ryhmään menee mukaan se kuuluu pelin henkeen. On tietysti sellaisia porukoita jotka haluaa pelata vaan itsekseen. Sitten kyllä on joskus törmännyt aika erikoisiin tyyppeihin ?
- Anonyymi
Kyllä on hyväet on vakkarimailapojat, kuten mulla ja Håkanilla. Ei pääse sattuun tollattei sit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743042
- 712911
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191762- 271671
- 241667
- 201630
- 481317
- 381293
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91289