Lämmin kiitos kaikille toimijoille, jotka ovat edesauttaneet sitä, että meidän upealla nurmikentällä taas tapahtuu! Konnun jalkapalloringissä on useampi junnujoukkue, sekä myös nais- ja miesjoukkue! Aivan mahtava juttu! Kiitos vielä kerran etenkin niille kaikille aikuisille, jotka pyyteettömästi toimitte lastemme ja nuortemme hyväksi niin valmennuksessa, kuskaamisessa kuin kioskinpidossakin! Ja tietysti kaikille pelaajille, jotka tarjoatte meille urheilun huumaa rakkaudesta lajiin!
Jalkapallokentällä hyvää pöhinää!
Kentänlaidallatavataan
1
352
Vastaukset
- Kiitostaaskenttämestari
Iso kiitos kuuluu myös kenttämestarille, joka pitää kentän niin hyvässä kunnossa, että se kuuluu keskisen Suomen parhaimmistoon luonnonnurmissa. Tietysti on suuri merkitys myös sillä, miten hyvin kenttä on alunperin tehty pohjatöineen ym! Hienoa, että kentällä on vipinta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574605
- 444505
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184