isottissit

kassu62

olenkohu mä epänormaali?mä oon rakastanu isoja tissejä.mun kasvattiäidil ja naapurin rouvall.ex työkaveril on kaikil isot tissit.mä taijan olla vähän tissimiehiä.mä saan joskus seisokin kaupungil,kun näen isotissisen naisen,ja minä jo 62v

19

3677

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nytolihauska

Joku pikkupoika kirjottanu unelmista

• isotissifani02al

Kyllä isot tissit parhaat on ja kun viel hoikahkos vartalossa. Itekki sellasiin käyn kuumana ja mahtavaa nussia väliin ja lastit niil.

• Busty

Kiinnostaisko nussia,on pitkään ollut haaveena päästä tissimiehen käsittelyyn...jonkun joka oikein imis ja puristelis tissit ja öljyäisi ne liukkaiksi,sit kyrpää väliin ja lastit tietty....??

• isotissifani02al

Kyllä kiinnostais. Mistä oot ja millanen? Laita txt viestii mulle ja edetään siitä sitten. Txt ensin . 044-9531821. Oo luotettava enkä häiriköi.

• Busty

Hki.Blondi 40v.Ois niin siistii tavata joku mies joka oikeesti on hulluna tisseihin ja sen näyttää...ois ihanaa kun niitä kouritaan ja pidetään hyvänä näykkimällä..ja tykkään saada kunnolla,voin ratsastaa et tissit heiluu ja tykkään kyllä saada takaapäin kunnolla...

• Busty

Kerro vielä mitä tekisit....oon jo ihan kuumana.

• Herrasmies24

Hieroisin sun isoja rintoja, suutelisin ja nuolisin niitä. Nuolisin sun kovettuneitä nännejä. Hieroisin oljyä niitten päälle ja panisin nitten väliin. Kääntäisin sut kontilleen sängylle ja panisin kovaa takaapäin samalla kun kietoisin kädet ympärillesi ja hieroisin sun tissejä. Lopuksi kova tissipano ja lastit rinnoillesi. Tykkäisitkö?

• Ukkomies58
        Busty kirjoitti:

Hki.Blondi 40v.Ois niin siistii tavata joku mies joka oikeesti on hulluna tisseihin ja sen näyttää...ois ihanaa kun niitä kouritaan ja pidetään hyvänä näykkimällä..ja tykkään saada kunnolla,voin ratsastaa et tissit heiluu ja tykkään kyllä saada takaapäin kunnolla...

Huh minäkin vanhamies haluisin innolla hoidella poveas, onnaisko millään ehdoilla?

• Busty
        Herrasmies24 kirjoitti:

Hieroisin sun isoja rintoja, suutelisin ja nuolisin niitä. Nuolisin sun kovettuneitä nännejä. Hieroisin oljyä niitten päälle ja panisin nitten väliin. Kääntäisin sut kontilleen sängylle ja panisin kovaa takaapäin samalla kun kietoisin kädet ympärillesi ja hieroisin sun tissejä. Lopuksi kova tissipano ja lastit rinnoillesi. Tykkäisitkö?

Kyllä tykkäisin kovasti.

• Busty
        Ukkomies58 kirjoitti:

Huh minäkin vanhamies haluisin innolla hoidella poveas, onnaisko millään ehdoilla?

Onnistuu varmaankin.

• Herrasmies24
        Busty kirjoitti:

Kyllä tykkäisin kovasti.

Voih kunpä pääsisi hyväilemään sua ja sun isoja tissejä

• Busty
        Ukkomies58 kirjoitti:

Laita viestiä Sininposti73@outlook.com niin sovitaan!

• Ukkomies58

Laitoin sinulle postia.....

• Busty kirjoitti:

Laita viestiä Sininposti73@outlook.com niin sovitaan!

Laitoin sulle viestiä. Olisi taivaallista päästä hyväilemään sun tissejä ja panemaan niitten väliin ja suakin.

• Tissimies

Kyllä määkin aina isoja tissejä kattelen. Olet ihan normaali! Jotkut tykkää pienistä tisseistä ja jotkut isoista... Ois kyllä kiva päästä hieromaan semmosia lollo tissejä! 😊

• ToinenBusty

Kertokaa nyt hyvät herrat mistä tissimiehen tunnistaa! Toiveeni olisi sellaiseen törmätä ja hurmata mutta aina ovat paljastuneet peppumiehiksi. Tahtoisin tavata miehen jolle tissit olisi pääasia. Joka kiihottuisi niistä, jaksaisi kosketella, suudella, varovasti näykkiä.

• Voitaisko tavata, mä rakastan tissejä

• ToinenBusty

Puhelinta en halua käyttää, en ole niin pro seuranhakija että olisin prepaidin hankkinut. Ja jos mukavan miehen nimimerkissä on syntymävuosi olet liian nuori makuuni.

• Okei, joo se on syntymävuosi. Ei se mitään, toivottavasti löydät hakemasi.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      101
      3184
    2. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      147
      1993
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      35
      1962
    4. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1951
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      121
      1763
    6. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1679
    7. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1607
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      287
      1433
    9. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      123
      1351
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1210
    Aihe