Heippa!
Aloitan tänään perjantaina suunnilleen kuukauden kestävän vesipaaston. Tavoitteenani on buustata sillä elämäntapa muutosta, saada muutamia kiloja pois, kääntää katse ulkoisista asioista sisimpään ja parantaa ihon, hiusten ja kynsien kuntoa. Tänne palstalle ajattelin kirjoittaa kuulumisiani. Olen käynyt lääkärissä tsekkaamassa terveyteni josta sain siunauksen paastolleni. Olen 25-vuotias nainen jolla on pituutta 170cm ja painoa 85kg eli ylipainoa löytyy. Fyysinen kunto on ollut kuitenkin aina hyvä. Sen lisäksi kärsin lievästä aknesta. Olkaa kuulolla jos asia kiinnostaa!
Kuukauden vesipaasto
Vesipaastolla
1
274
Vastaukset
- AP123
Nyt on reilu 2 viikkoa takana kevennetyllä ruokavaliolla vesipaastoa varten. Jätin kahdeksi viikoksi pois kaikki maito- ja lihatuotteet ja söin lähinnä vain kasviksia ja hedelmiä sekä join tietysti paljon vettä. Suolihuuhtelu on nyt tehty ja puntari näytti sen 81kg. Huomisesta lähtien sitten pelkällä vedellä. Kuulemiin!
AP
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692703
- 632644
- 681782
- 241617
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 371180