Hei kaikille.
Ajattelin kirjoittaa tänne ja kysellä neuvoja ja ideoita teiltä muutamaan askarruttavaan kysymyskeen.
Pohjustan tilannetta ensin: Olen erakkoluontoinen eli viihdyn paremmin kuin hyvin omassa seurassani. Jos olen suuressa joukossa, tunnen oloni ahdistuneeksi ja senpä takia en pahemmin juhlissa/baareissa ole käynyt sitten 18-vuotis synttäreiden joista alkaa kohta olla 10 vuotta aikaa.:D
No joo, ajattelin siis piristää itseäni ja järjestää juhlat itselleni. Haluan nauttia omasta seurasta kotonani syöden hyvää ruokaa ja herkkuja. Mietin vain, että mitä voisin juhlissa tehdä? Muuta kuin kuunella musiikkia, tanssia ja laulaa karaokea. Lanit on yksi vaihtoehto, mutta haluaisin kuitenkin ehkä jotain muuta.
Jättäkää ihmeessä ideoita, jos tulee mieleen.
Juhlissa vain minä
Juhlija
1
364
Vastaukset
- Anonyymi
Hanki kavereita :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 931114
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897