En tiedä olenko kade vai vain yksinäinen.. Ystävilläni on muita kavereita eikä siinä tietenkään mitään väärää ole, mutta tuntuu että olen ns ”kolmaspyörä”. En tykkää puhua tunteistani ja se ärsyttää ystäviäni. Olen usein yksin enkä tykkää nähdä ketään. Ennen viihdyin kavereideni seurassa mutta nykyään olen yksin päivät pitkät. Olenko yksinäinen? Tai masentunut? Olen tehnyt todella monta masennustestiä netissä ja kaikki sanovat vakavaa masennusta. Tiedän ettei tuollaiset netti testit kerro oikeaa totuutta. Olen tehnyt myös yksinäisyys testejä ja nekin sanovat että ”olen yksinäinen”.. en halua varata aikaa lääkärille koska en näe siinä mitään järkeä.
Olenko kade vai yksinäinen?
4
183
Vastaukset
- Huips43
Höperö sinä olet.
Ja rikkiviisas pojanjolppi - hsdvd
Unohda testit ja ole oma itsesi, älä kehittele päässäsi "kolmas pyörä"-syndroomaa, jota et ole !
Kun alkaa olla oma itsensä ja tehdä juuri niitä asioita joita itse tykkää, elämä muuttuu rennommaksi.- Huonoltanäyttää
Turhaan menet lääkäriin.
Et sieltä mitään apua saa.
Muutoinkin näyttää minun mielestäni tilanteesi aika toivottomalta.
Joten koeta vain jotenkin raahautua surkean elämäsi läpi!
- HyväSinä
Joo.
Kaikkien pitäisi nykyään tykätä olla kimpassa ja halia kaikkia, väittää joku. Jos et tykkää, niin olet vähintäänkin outo.
Ei se noin mene.
Ihminen saa tykätä olla yksin. Se mikään tauti tai vamma ole, että viihtyy yksin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465397Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5561957Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens781125Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77973
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53951- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748