Oletko Karkkilassa ja ilman kumppania. Sinua odottaa alle 50-kymppinen, jolla viime kerrasta aikaa.
Seksiä Karkkilassa
15
1701
Vastaukset
- Anonyymi
mitä haluaisit
- Anonyymi
Oletko mies vai nainen??
- Anonyymi
Apina
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Apina
Spede niuvanniemestä buaahaa
- Anonyymi
Netistä niitä saa. 30v sitten jaettiin postilaatikkoon kuponkiuutisia josta sai tilattua. Ja tarjoukset on voimassa yli viisi vuotta. Varmaan tämänkin ketjun avannut reloadaa aloitusta kokoajan (F5)
- Anonyymi
Diibadaaba liibalaaba trallallaa ja uffafaa
- Anonyymi
Tulisiko Nummelaan luokseni. Eronnut olen vuosi takaperin, tänä aikana miehiä tavannut.
Kaipaisin hellyyttä myös seksiä josta molemmat nauttisimme. Olen normi kokoinen pirtsakka työssä käyvä nainen, elämän kumppania ainakaan vielä tällä hetkellä halua. Ymmärän hyvin miltä tuntuu jos pidempi aika ilman sitä tärkeintä. T. Leena 52- Anonyymi
Jaahas mätisäkki heti tyrkyllä buaahaa
- Anonyymi
Moikka, kerro lisää. Voisinpa tullakkin, kerro koska ja mihin ni treffataan.
- Anonyymi
Leena52, kerro koska ja missä nähtäis??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niuvanniemen suljetulla tietenkin vatipää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulin vapun viettoon tänne Savonlinnaan, sovitaan kun palaan kotia. Harmi en katsonut viestejä olisin jäänyt Nummelaan kanssasi. T. Leena
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/S6n3W3
Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728