"Pelkosenniemi, melkosen pieni" on parissa vuodessa tutuksi tullut lausuma. Paikka voi olla pieni mutta ihmiset täällä on suuria, sydän paikallaan kaikilla. Parhaiten minulle henkilökohtaisesti tämä on tullut ilmi Pelkosenniemen kuntosali toiminnassa. Laitteet ja puitteet monessa paikkaa on olleet melkosta "hifiä", mutta nekään ei ole mitään jos toiminnasta puuttuu me henki. Pelkosenniemellä aloitin toissa syksynä Ukkotreeneissä, jossa osallistujat olivat minua reilusti vanhempia, mutta myös kaikin puolin kovempia Tervaskantoja. Hämmentävä porukka jossa hikinvirtasi, mutta myös savolainen poijan koltiainen napattiin heti mukaan juttuun. Tästä aikataulullisista syistä vaihdoin yleiseen vuoroon, ja pitää sanoa että Ukkotreeneissä tuli hiki mutta ei se tahti hidastunut vaihdon myötä. Ja taas pääsin osaksi porukkaa kuin varkain. Kaiken tämän porukan toimivuuden takana on tietysti the one and only Jutta! En ole koskaan moista tehopakkausta tavannut. :) "Napa rankaan!" oli vakio termi ja tästä tiesi että nyt mennään. Kiitos Jutta ja kaikki kuntoilukumppanit!
Mahtavoo kuntoilua Niemessä!
savolainen
1
579
Vastaukset
- Sammaamieltäoleva
Kyllä se näin on, että meillä täällä on näitä "valopilkkuja" muitakin kuin Valopilkku-silta! Onneksi joskus tulevat huomatuksi, saisivat kyllä saada kiitosta useamminkin, että jaksavat edelleen tehdä ja touhuta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1053322- 1472003
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä352002- 1041951
- 1211763
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2871443- 1231361
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241220