Minulle suositteli työkkärivirkailija otsikossa mainittua sivustoa, kun täällä kotipuolessa duunitilanne on mitä on. Kenelläkään kokemuksia EURESista? Onko hyödyllinen työnhakukanava? Mihin päädyit töihin (ja minkä alan ihminen olet?)?
EURES - kokemuksia?
työtön_työnhakija
1
530
Vastaukset
- EURES-kokemus
Ensimmäinen työpaikka yliopisto-opintojen jälkeen löytyi EURES:n kautta (minullekin sitä suoraan työkkärissä suosittelivat). Itse päädyin sen kautta tekniseen tukeen Dublininiin, Irlantiin. Sinne oli silloin aika paljonkin kysyntää suomen kielen osaajista. Ei mikään maailman paras duuni, mutta sentään oman alan töitä (IT) ja parempi kuin kotimaassa työkkärin kortistossa makaaminen. Siitä sitten aikaa myöten pääsi muihinkin hommiin, tosin ulkomailla ollaan edelleen näin reilun 10 vuoden kuluttuakin. Omat kokemukset siis ihan myönteisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692683
- 632624
- 681782
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 251106