VAROKAA vähän, uskovaiset, mitä valepotaskaa ilmoitatte Jumalista ja/tai Jeesuksista. Puhumalla ja/tai uskottelemalla HYVÄÄ Heistä, te ITSEASIASSA palvelette ja autatte Antikristus-Jumalia ja -Jeesuksia. YHTÄKÄÄN Oikeaa Jumalaa tai Jeesusta EI ole olemassa, He ovat KAIKKI ITSE VÄÄRYYKSIÄ ja VALEITA viljeleviä VÄÄRYYS-Valtiaita.
ÄLKÄÄ poistako YHTÄKÄÄN näitä VAROITUS-viestejä, KOSKA silloin JUURI autatte Antikristus-Vasltiaita, JOITA JOKAINEN Valtias on, henkimaailmansa on AIKAlailla samanhenkinen, ETTÄ SILLEEN!
Uskovaiset, OLKAA ihmisten puolella, KOSKA emme VAAN kestä emmekä sulata, ETTÄ VALEHTELETTE YHTÄÄN mitään HYVÄÄ tai muutakaan Jumalista, Jeesuksista tai Taivaasta, SILLÄ SITÄ Ne EIVÄT OLE, ÄÄRI-VASTAKOHTIA, tulette itse vielä näkemään, kannattaa olla ihmisten puolella! Hyvää kaikkea muuta teille!
Jumalien KÄTYRIT, uskovaiset
VAROKAA
0
109
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682560
- 612506
- 681742
- 211522
- 201470
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91410- 151332
- 381193
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81137- 251066