Parkanon Hyvä veli järjestelyt alkoivat jo 1990 luvulla, kun leipurille lähes lahjoitettiin Kuivasjärven koulu , Puusepälle halli 3 tien varresta, Ekille annettiin meijeri ja Kolmoshalli. ja määrätyille ammatiautoilijoille hyviä ajosopimuksia
Nyt Hyvä veli organisaatio järjestää itselleeen ja kaikille omille perheenjäsenilleen hyväpalkkaisia hyviä työpaikkoja ilman normaalia hakumenettylyä
Hyvä Veli parkanosta
5
2536
Vastaukset
- PREKOPDFKKHO
Ja nyt vois joutua potkiin niitä veljiä poies, niin viedään päätöksenteko maakuntahallitukselle, niin saadaan vaan olla ja nostaa palkkaa, eikä tarvi kaveria potkasta pihalle. KOITTAKAA SAATANAN PÄÄTTÄJÄT PISTÄÄ PAIKAT YLEISEEN HAKUUN, ÄLKÄÄKÄ AINA KÄHMIKÖ?
- Anonyymi
vai 90 luvulla kyllä parkanos on tää osattu jo 60 luvulta lähtien
- Anonyymi
-50 luvulta jo ainakin. Onnesta minä olin sen verran viisas ja lähdin nuoruuden jälkeen kokonaan pois parkanosta.. Suomen synkin kunta.
- Anonyymi
onko sellaista hyvä sisko touhua jossa pakarat olisivat liukkaat ja makeat
- Anonyymi
Ootko oikeesti sitä mieltä,ettei mitään saa tapahtua Parkanossa?Myydä
yrittäjille tontteja,sopia autoilijoille ajoja, jne....Et varmaan nassu pysty edes itseäsi elättämään,muutenhan ymmärtäisit asiat eri tavalla.
Täällä te surkeet jahkaatte asioita,mistä teillä ei oo mitään käsitystä,kunhan nautitte kaikista palveluista,mitä uutterat yrittäjät Parkanossa tarjoaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707