Piirrätkö sinä sarjakuvia? Ketkä ovat päähenkilöt? Aiotko saada sarjakuvasi julkaistavaksi? Jos et piirrä sarjakuvia, ryhdy ihmeessä piirtämään sarjakuvia.
Piirrätkö sarjakuvaa
4
378
Vastaukset
- puer86
No, piirsinhän minä ammoisina aikoina paljonkin sarjakuvaa. Tulihan siitä ihan hyvääkin ja on harrastustani kehuttukin. Valitettavasti en vain vuosiin ole enää piirtänyt. Pari epämääräistä ajatusta on päässä pyörinyt, mutten niitä ole sarjakuvaksi saanut. Kyllähän tuota uusia hahmojakin olen tässä miettinyt.
Anna aihe, niin alan piirtää! Voisi vaikka julkaistakin...- hah
piirrä kavereidesi, perheesi ja sukulaistesi sekä varsinkin kaikkien puolituttujen tyyppien järkyttävät mokat ja toilailut.
- Tietoa
Kannattaa varmaan vakavasti harkita viekö piirroksensa Like kustantamoon.Heidän nettisivuillaan lukee etteivät palauta alkuperäisiä.
- haloo
kopiot lähetetä...??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 931114
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897