Moi, pelaan fortnitea joka päivä, haluisin pelata hyvien pelaajien kaa ja perustaa tiimin. Fortnite nimi on Smikkeh, addaa jos kiinnostaa.
Fortnite PRO tiimi
18
1415
Vastaukset
- Hihuiiii
3000 matsia, 11voittoa kd alle 1.0. Oot kyllä todellakin pro!
- Simotheproslayer
Mene sinä muualle.
- Faizfornite
Mene itte töihin
- Anonyymi
Voitot ei kerro mitää, se riippuu et pelaaks competitive custom matsei niiku mä ja aika moni muuki. Että jos katot voittoi nii älä ala haukkuu niitten perusteel!
- Anonyymi
Lähetä kutsu nimi on AATeam19
- Anonyymi
Miksi
- JUHHO
Hei, etsisin Fortniteen peliseuraa. Olisi kiva, jos saisimme täyden tiimin jolla pelata.
Jos jotain kiinnostaa niin laita vastaus!- Anonyymi
Ois khyl kiva jos joku ees pelaa enää
- Anonyymi
Voin tulla oon hyvä pelaa ja ei tarvi kärrää nikki on H1ghskyes1
- JUHHO
Smikkeh haluaisitko tulla pelaamaan joku päivä?
fortnite on aika kuollu peli kannattis siirtyä r6s maailmaan
- Moiiiiiikkkahdjebnekbe
Onks tää enää voimassa kun oon aika huono ja haluaisin oppia kunnolla pelaan tai ees pelaan ylipäätään
- TWDI
Discord olisi ehkä parempi paikka tälle viestille.
- Anonyymi
Oon aika hyvä pelaa voisin tulla
- Anonyymi
Ite pelaan joka pv sen 5-8h voittanu 1v1 monii pro pelaajia esim bjuniors (voittanut 50 000 fortnitesta) ja monia muita paljoilla earningsseilla ja itel earningssei 200$ ja grindaan niin perkeleesti et tässä atm koittaisin johki suomalaiseen ERITTÄIN tasokkaaseen tiimii ni sanokaa jotai hyvii, ite oon miettiny hREDS tai KOVAesports.
- Anonyymi
Tuossa on muutama juttu mitä voi harjoitella matkalla paremmaksi pelaajaksi.
https://youtu.be/TWZb29WINVA?list=LLf62Zl0v4eJcTVCLARldDiw - Anonyymi
Okei olen aika hyvä pelaamaan jos kiinnostaisi tulla pelaamaan niin epick on AaveMies
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151581- 1441549
- 1011475
- 791407
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään221340- 1191249
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2761178- 691051
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181034