Teen työtä jonka olen oppinut itse ja vielä on oppimista.
Kukaan ei ole koskaan kertonut miten jokin työvaihe tulee hoitaa vaan se pitää itse keksiä.
Johtuu siitä että kukaan ei ole koskaan ennen tätä tehnyt.
Kun onnistun, pomo kehuu muille että ME TEIMME.
Kun joku asiaa menee puihin, muuttuu me teimme sanoihin HÄN TEKI hirveän valituksen kera.
Vittu että vihaan pomoa. Täysi kusipää. Onneksi on jo iällä ja viina maistuu.
Onnistuminen ja epäonnistuminen
udddo
2
192
Vastaukset
- TommySalo
Kun Tommy Salo pelasi hyvin niin hän oli ruotsalainen, mutta kun hän epäonnistui, hän oli suomalainen. Koskaan ei voi miellyttää kaikkia.
- KärsimysLoppuuJoskus
Mikset ala yrittäjäksi? Etkö voi ohimennen neutraalilla äänensävyllä huomauttaa joskus onnistuessasi, että "olipa hyvä että tuli silloin monta iltaa käytettyä tämän oppimiseen!"
Ehkä hän tajuaa vinkin. Pahoin kyllä epäilen että ei tajua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041881
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1441639
- 1031599
- 851567
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e561558Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851327- 1191279
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241150- 691101