Verinen nainen makasi kaupan aulassa - poliisi otti miehen kiinni. Meedia ei kerro puukottajasta mitään. Kaikki tietää ketkä naisia puukottaa miksi salataan?
Oliko matu puukottaja
9
821
Vastaukset
- dsvsdf
Missä kaupassa ja missä kohti Suommea? Minä päivänä? Mä mitn nähnä tahi kuullu
- kiiminki221
Taisi olla valeuutinen
- OlikohanMatu
Totta se on https://www.iltalehti.fi/kotimaa/201806162201019229_u0.shtml
- Hannu1983
No per perrhhana, kai soo sit totta, tuosa ihan kymmene kilsan päässä, ABClläkö lie. onneks satui ite käymää vähä aikasemmi raksilan rismassa, eikä tullu mäntyä tonne
- abdmullahhi
Valemedia vaikenee... Totuus salataan.
- Nimerkkierkki
Kuulopuheiden mukaan uhri ja tekijä ovat näitä 500 vuotta sitten tulleita. Selittää sen miksi media vaikenee. Kalevassakaan ei ole ollut edes hiiskausta tapauksesta. Tapahtumapaikkana tämä, josta ei olutta myydä.
- awefa
Halppishalli? No siinähän onki kyllä joskus ollu kyseisen väestönosan edustajan auto parkissa melkein ulko-oven kohala
- NeARVOT
Suomimedia
Uutisia Suomesta josta valtamedia vaikenee.
https://suomimedia.wordpress.com/2015/08/09/totuus-mamut-saavat-moninkertaisesti-enemman-tukia-kuin-kantasuomalaiset/
Nyt on saatu virallinen vahvistus OECD:n raportti paljastaa totuuden. OECD raportti kuvan ja linkin kera ylempänä. Mitä kaikki maahanmuuttoa kannattavat ovat salanneet ja valehdelleet, että tuet olisivat samat kaikille. Kysymys ei kuulu enään saavatko mamut enemmän vai ei. Mamut saavat moninkertaisesti enemmän tukia ja sen todistaa todeksi OECD:n raportti. Miksi pakolaisista, turvapaikanhakijoista ja maahanmuuttajista 90-99% on afrikasta tai Irakista 18-50 vuotiaita miehiä. Naisia, lapsia ja vanhuksia on 1-10%? Miksi 100% kaikista pakolaisista ja turvapaikanhakijoista on elintasopakolaisia? Numeroina suomalainen saa toimeentulotukea keskimäärin 486€ /kk Kun mamu saa keskimäärin 4,4 kertaa enemmän eli 2136€/kk. Suomalainen saa keskimäärin asumistukea 480 euroa /kk, kun mamu keskimäärin 2,4 kertaa enemmän eli 1152€ /kk. Ulkomaalaisille, jotka elävät sosiaalietuuksilla menee yli 11 miljardia euroa vuodessa veronmaksajien rahoja.
Virallista tietoa! - Rouvahuldahuoleton
Tämähän oli mustalaispoika , joka sietäisi saada käytöskoulutuksen suvultaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707