Naiselle hyvää iltaa ja .. ! :)
Onko Neiti tarjennut
9
369
Vastaukset
- Nainentäällä
Hyvää iltaa myös sinne, kyllä tarkenen.
- aitoriitta
On tarjennut. Toivotan sulle entiseen tapaan hyvää iltas ja yötä. Olisikohan niin, ettei ihan maailman tosissaan tätä enää oteta. Alkaa vaan vähitellen naurattaa. Elämä ei todellakaan ole niin vakavaa. Olen menossa nukkumaan, luen ensin vähän dekkaria ja sitte unten maille. Huomenna vielä tavataan täällä...
Neidille yötä ja kauniita unia. 😘
- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka...❤
- aitoriitta
En saa unta. Saatko sinä? Ajattelin äsken, että sinä saat päättää, tuleeko tästä mitään. Luotan sinun arviointiisi. Toivon kuitenkin, että otat huomioon, että olen kohtalaisen onnellinen mieheni kanssa. Sinä olet nuori ja voit vielä perustaa uuden perheen tai jatkaa vanhan kanssa. Kannattaako asioita rikkoa? Toivon, että kerrot minulle kohtalaisen pian. Ystäviä emme enää voi olla.
- aitoriitta
Toivottavasti et nyt pelästynyt mutta mielellään toivon, että tähän saisi jonkinlaisen ratkaisun. Tämä on raskasta. Minä olen myös nyt hyvin rehellinen. Kerron, miltä minusta tuntuu. Sinä näet tämän todellisuudetajuisemmin kuin minä. Tyydyn sinun ratkaisuusi.
- aitoriitta
Öitä. Saat aikaa ajatella ehdotustani.
- aitoriitta
Huomenta. Vastaankin nyt tähän ihan itse. Sain tarpeellisen informaation muualta viesteistä. Ymmärrän nyt, että tämä on edelleen päässäni mutta hämäännyn sinun välittämistä osoittavista viesteistäsi. Uskon, että pidät minusta ja haluat minulle hyvää. Ihastunut et ole. Minä olen edelleen ihastunut mutta olen ymmärtänyt tämän ihastuksen olevan myös harhaisuutta. Tämän ymmärryksen kautta pääsen siitä eroon. Olen surullinen, että olet saanut sitä selvitellä kanssani. Minä alan pikku hiljaa vetäytyä täältä pois. Haluan panostaa omaan oikeaan suhteeseeni, joka onneksi minulla on. Kiitos sinulle avusta, jota olet antanut. Toivon, että minua ei ymmärretä vaihtelunkipeäksi eliittirouvaksi vaan ihmiseksi, joka on koko ikänsä kamppaillut vaikean harhaisuuden kanssa. Kokonaan en vastuuta käyttäytymisestä harhoille sysätä mutta todellisuudentajuinen minä en ole. Minulta puuttuu se päästä. Suren sitä valtavasti itse. Ystäviä emme voi tämän alkuasetelman vuoksi olla. Harkitsen avun hankkimista jälkeen muualta. Terapioissa olen juossut pienen ikäni. Hyvää kesää kuitenkin ystävälle. Toivon sinulle kaikkea hyvää ja oikein mukavaa loppuelämää mutta ensiksi kaunista loppukesää😀
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.27110972Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.4113053Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei921728- 821555
- 641429
- 791004
Onko kenelläkään tästä tietoo?
https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te41981Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin73897Ihastukselleni
Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn21853Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?
Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e251835