Moi! Onko jollain kokemusta tai suosituksia hyvästä tekovaginasta? Ajattelin ostaa huomenna ja mennä ulos kokeilemaan.
Spermat tekovaginaan
14
994
Vastaukset
- kokeilija43
ne on kaikki sellaisia että niiden suunnitelija ei oo oikeata vaginaa nähnytkään. eli eivät tunnu aidolta
- voehyvääpäivää
No nyt tuli sellasta huttua taas että saa huomata asuvansa takapajulassa. Fleslight on tehty niin tarkasti pillua vastaamaan kuin keinotekoisesti on mahdollista, osa malleista tehdään muotista.
Ovat nähneet varmaan enempi vaginoita mitä sinä kaapissa kasvanut tuulipuku.
Mulla seksinukke -kirjoittele :)
tvanna kirjoitti:
p-kymenlaakso
Okei, ite uudeltamaalta. Olishan se kiva kyllä joskus toteuttaa
- bitop-btm
Olen reilu 50 v bi-mies ja haluaisin nussia seksinukkea niin että toinen mies katsoo, kaikki muukin kiinnostaa. Olen jkl.
- ilikelookandcum
mäkin voisin nussia sitä jos joku katsoo
m.34v
Eilen ostin tekopillun! Huh kun on tavara tiukka...saa tulla kokeilemaan
- iwantfuck
Minne?? T.m34
Minulla on ollut fleshlight sidottuna parkkipaikan pöytään kiinni,olihan kiihottavaa työnnellä siihen.Vielä parempaa olisi kun joku ensin lainaisi sitä ja saisin katsella vieressä ja sitten työntää siihen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih517016Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7033123Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831310Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981291- 841285
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631187- 891180
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361136Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2181120- 761046