Onko kellä kokemusta Skotlantiin yksin matkustamisesta? Tai ylipäätään Skotlannista, miten turvallinen maa matkustaa jne...
Kauhee hinku olis Skotlantiin päästä, mutta matkaseuraa ei tunnu löytyvän ja siks oonkin ruvennu miettiin yksin matkustamisen mahdollisuutta.
Euroopassa olen matkustanut ennenkin, mutta koskaan en yksin ja siks mietityttää rohkenenko.
Eniten kiinnoistas ylämaat ja Inverness & Edinburg vaikka en yleensä isoissa kaupungeissa niin viihdykkään.
20v nainen olen tosiaan.
Yksin matkustaminen Skotlantiin
Travelfever
1
317
Vastaukset
- GaryKuupper
Skotlanti on hieno maa, eikä sen turvattomampi kuin ruotsi tai tanska. Ihmiset on ystävällisiä, ja varmaan seuraat saat tai ainakin yrittävät,nuorista miehistä. Ainut 'huono' puoli on aksentti joka voi tuottaa aluksi ongelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 753082
- 732954
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191782- 271691
- 241667
- 211651
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321306Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299