Hei! Tässä pohdin että käytättekö ehkäisyä joilla kuukautiset on poissa alipainon vuoksi? Jotenkin olen ymmärtänyt että ilman kuukautisia ei voi raskautua, mutta voiko silti se vaara olla olemassa?
Kiikun tällä hetkellä taas niillä rajoilla että ne jäävät kohta pois. Siitä on vain yli 10 vuotta aika kun viimeksi olin näin laiha, enkä silloin seurustellut, eikä tarvinnut miettiä ehkäisyä.
Ennen kuin joku pahoittaa mielensä ja sanoo että älä laihduta, koska ei saa lapsia myöhemminkään, niin se on itselle vain plussaa, koska en niitä halua. En ikinä ole halunnut. Ihan sairauksieni takia.
Ja koska hormonaalinen ehkäisy ei itselle sovi, eikä mikään muu ehkäisy kuin kondomi.
Toivoisin asiallisia vastauksia, ja olen hyvin tietoinen kaikista muistakin alipainon vaaroista ynnä muista.
Ennen kuin vastaat, ja koet ainoastaan tarpeelliseksi purkaa vihaa, niin ei se maatani kaada, mutta minä en jaksa vastata mitään aiheesta poikkeaville jankkaajille.
Ehkäisy ja alipaino
Minävaintäällä
3
620
Vastaukset
- Kkkkllkk
En käytä.
- JuuEi_
En ole koskaan ollut noin ruikku.
- pepsuinen
Käytä ehdottomasti ehkäsyä. Kuukautisten poisjääminen ei tarkota sitä, että olisit infertiili. Nainen voi ovuloida vaikka ei oliskaan vuotoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881607
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151501- 981400
- 1191325
- 691270
- 1161160
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2601010- 69981
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18955- 37937