Sekö tekee minusta

Lopetaparjaaminen

Lumpun kun juttelen eri miesten kanssa?onko jotenkin kieletty sananvaihto minulta?en edelleenkään ole maannut niiden miesten kanssa.

7

423

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimi_metli

Näytät ja käyttäydyt kuin lumppu.

• Näytänmiltänäytän

Jos näytän lumpulta vaikka en meikkaa edes,enkä käytä lumppumaisia vaatteita niin se asia ei lienee mun vallassa.

• Jätä tollanen mustasukkanen mies...ei sun tarvi sellasta kuunnella!

• Eisevaantoimi

Aika mahdotonta jättää, kun ei ole koskaan mitään ollutkaan, muualla kuin jonkun päässä! Näin olen ymmärtänyt.

• Ymmärrämitenvaan
        Eisevaantoimi kirjoitti:

Aika mahdotonta jättää, kun ei ole koskaan mitään ollutkaan, muualla kuin jonkun päässä! Näin olen ymmärtänyt.

Silti täällä parjataan naisia lumpuiks.

• pakkokoseolilähtä

Niin mistä ihmeestä nainen saa luomun maineen? Puhumalla eri miesten kanssa? No ei taida pitää paikkaansa. Ehkä tapailemalla? No jos joku toinen tuntee jäävänsä silloin paitsioon ja näin uskoo ehkä. Entäs mitä tuo lumppu on näyttänyt toisille? Ehkä voi olla. Mutta kuka tuolle lumpulle kertoo sen? Mainetta on kunnialla kannettava oli se totta tai ei. Päätä itse mistä tai minkä takia sait maineen? Ja varsinkin mistä kuulit? Oisko naapurilla joka ei päässyt luoksesi kahville kuten eräät? Kai siellä uudessa osoitteessa voit rauhassa tarjoilla" eihän kukaan nyt voi kertoa sen vaimolle kuvien kera eihän?

• Väärällekirjoitat

Anteeksi nyt vain.minun luonani ei missään nimessä käy varatut miehet kahvilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      86
      3176
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3023
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1862
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1812
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      27
      1711
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1691
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1677
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      32
      1336
    9. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1327
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1309
    Aihe