Demokraattinen päätöksenteko otti harppauksen oikeaan suuntaan kun kokoomuslainen valtutettu erosi tehtävistää. Tässähän oli selkeästi tilanne, kun muut valtuutetut eivät suostuneet yhden saneluun, hän jätti tehtävät. Lapsellista kiukuttelua aikuiselta mieheltä.
Diktaattori lähti valtuustosta.
9
1039
Vastaukset
- Tulehyväkakku
Hiekkalaatikko touhua. En leiki teidän kaa,lähden kotiin...nyyh.
- myöhänuskotaanveli
Eikös kepulikin ole lähtenyt aiemmin, nyyh.
- fiksuinolihän
Kokoomuslainenhan on sivistynyt ja keput ei ymmärrä fiksuja, pitäis vaan elää kyyditsijätyyliin.
- Jänisloikka
Jospa Naapero loikkaa kohti Sinisiä (ajatuksia)?
- Anonyymi
mikä naapero?? onko jonkun keksimä kiertoilmaisu juorupalstalla jollekin toisinajattelijalle?? eikö oo tilaa olla eri mieltä asioista vai mistä onpi kyse???tänne 7v sitten muuttaneena ihmettelen tätä kieroutta!
- konzaales69
Taulapäitä koko valtuusto samoja vanhoja ukkoja ja mummoja iät ajat, onneksi nekin alkavat jo olla ehtoo puolella. Uutta verta
- eiratsujareimojakaan
Kepupaskoja ei pidä ottaa, ainakaan kepujen pentuja, isiltäkin nousee punat poskille.
- Anonyymi
Eikös osa papoista ole tehnyt paluun??
- Anonyymi
Teki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481