Koulutetut sinkkunaiset eivät löydä miestä

koulittumies

15

343

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pillujen--asiantuntija

Koulunkäynti ei takaa että nainen on fiksu ja hyvä kumppani. Naiset valitsee kuitenkin aina sen jännämiehen ulkonäön takia.

• myönnä

Miehet on jännämiehiä.

• Kysyy

Jännäisäkö kouli aloittajan?

• 50lähenee

Onko koulutettu ja hyvässä asemassa oleva nainen vähemmän koulutettua itsekkäämpi? Tuntuu, että vähemmän koulutetut ovat rennonpaa seuraa. Ja vaatimattomuus kaunistaa.

• pertilperversson

Vähän vanhempi maho hyvässä asemassa oleva nainen ei ole kaikkein haluttavin vaihtoehto kuitenkaan.

• Kiltti-Ja-Kunnollinen

Mitä hyötyä naisen käydä kouluja kun kuolee kuitenkin alle 30 vuotiaana koska jännämies tappaa.

• DoubtofOrder_

Kummallista, nämä esitetyt syyt eivät juurikaan tunnu rimmaavan markkina-arvoteoriaan. Olisin niin tyytynyt siihen, että ulkonäköni vaatimattomuus johtaa siihen, etten enää näin keski-ikäsenä voi löytää älykästä ikäistäni miestä, heidän markkina-arvonsa kun edellyttää max. 25 v naista :).

Kohta 1: ei ole toteutunut meillä näin, vaan minä olen ostanut talot ja maksanut vastikkeet ja laskut, mutta myös taloustyöt ovat kaatuneet minulle. Erityisesti, jos vaaditaan teknistä osaamista, koska mies ei ymmärrä tietokoneita eikä tekniikkaa, eikä osaa lukea manuaaleja, kun ei ole kielitaitoa.
      Kohta 2: tämän voin allekirjoittaa aika lailla. Mielenkiinto seksiin sammuu viimeistään siinä vaiheessa, kun siitäkin tulee suoritus, jossa pitää keksiä aina uusia sirkustemppuja. Kun itse haluaisi vain tehdä hyvältä tuntuvia asioita tunteella. Ja ne parhaat asiat on ihan niitä tavallisia.
      Kohta 3: jos näin olisi, niin sittenhän miestä ei olisi ollenkaan vaikea löytää, eikös kaikki paikat ole jännämiehiä pullollaan! Mistä tämä klisee kumpuaa? No sieltä miehen heiveröisestä itsetunnosta, kun tulee se riittämättömyyden tunne pätevän naisen kanssa. Harva mies sietää alivoimaisuutensa, ja tilanteet purkautuu fyysisen voiman näyttönä tai syytöksinä, ettei sellaisia miehiä olekaan joka naiselle riittäisi. No ei olekaan, ja siksipä ne naiset eivät sitä miestä löydä..!

• NäinEspoossa

Kuten vanha frendi (Miljonääri ja asunnot kesäpaikat sen mukaan) sanoi aikoinaan "Minulle on aivan sama mikä ekonomi tai maisteri olet, kunhan levität sitä toosaa ja nostat peppua pystyyn kun minä haluan.
      Siinä se oli kiteytettynä. Kun nainen esittää vänkkyrää eikä ole ymmärtävinään että kaiken perusta on se toosa, niin olkoot yksin sitten.
      Naiset jotka ymmärtävät tuon toosan merkityksen menestyvät jopa miljonääripiireihin kunhan eivät pelaa ja pihtaa sen toosan kanssa.

• Ei mitään kiinnostusta miljonääripiireihin. Eikä toosalla pelaamiseen/jakeluun. Luulen, että muutkin koulutetut naiset vaan kaipaavat suhteelta niin paljon enemmän tunnetasolla, ettei siihen h*oraaminen tai eurot auta.

• Buahahaha
        DoubtofOrder kirjoitti:

Ei mitään kiinnostusta miljonääripiireihin. Eikä toosalla pelaamiseen/jakeluun. Luulen, että muutkin koulutetut naiset vaan kaipaavat suhteelta niin paljon enemmän tunnetasolla, ettei siihen h*oraaminen tai eurot auta.

Ja "tunnetasoonne" ei ole "kykeneviä" muut kuin akateemiset miehet, jotka omassa pienessä mielessänne voitte kokea "päteviksi" ja sen kautta kykeneviksi "tunnetasollenne".
        Muut ovat tyhmiä ja tomppeleita idiootteja, ja häpeäksi esitellä omille tutuille opiskelijakavereillenne.
        "NO VOI NÄÄS NÄÄS.. ETTÄ IHAN TOLLON JA OPISKELEMATTOMAN TOOPEN MIEHEN SITTEN OTIT????
        VOI NÄÄS NÄÄS... ETKÖ OIKEASTI OLISI YHTÄÄN PAREMPAA LÖYTÄNYT???"
        VOI NÄÄS NÄÄS KUN SÄÄLIKSI KÄY TUOTA SIRPAAKIN, KUN NOIN PASKAAN MIEHEEN SITTEN JOUTUI TYYTYMÄÄN:"

• todellisuusvaikeus

Eipä kunnolliset miehetkään löydä helposti kunnollisia naisia.
      Teatteria ja meikkinaamioita.

• Kiltti-Ja-Kunnollinen

Mikä on kunnollinen nainen. Ootteko katsoneet niitä unelmien poikamies ohjelmia jossa naiset ei kelpaakaan komealle miehelle. Harva niissä ohjelmissa naimisiin on päässyt. Nainen luulee olevansa täydellinen, on koulujakin käynyt mutta eipä kelpuuta kunnollista miestä edes itse. Pitää olal rikollinen jännämies että on kemiaa. Niin kävi suomen ensitreffi alttarilla ohjelmassakin.

• Itselläni nyt ei ole kovin laajaa kokemusta ura- tai korkeasti koulutetuista naisista mutta omat huomiot eivät ihan olleet yhteneväiset tuon linkin kanssa.

Herrasmieskäytösestä saa ehkä irtopisteitä mutta kyllä sellainen peruskohtelias ja huomaavainen riittää. Mitä noihin tarjoiluihin tulee niin minulla kokemukset on ihan päinvastaiset. Mitä korkeammin koulutettu nainen on kyseessä sen hanakammin treffeillä tuntuu puolustavan oikeuttaan maksaa oma kahvi ja viineri. Se että jos maksan molempien kahvin tunnun samalla vievän naiselta äänioikeuden, äitiyspakkauksen sekä ajokortin. Usein kuitenkin olen perustellut asian niin että kun minä kutsuin treffeille niin minä maksan. Jos nainen kutsuu niin olen pyytänyt anteeksi vanhanaikaisuuttani ja maksanut.
      Noista teknisistä laitteista sen verran että uskon molemmilla sukupuolilla olevan jo aika yhtenäinen käsitys siitä että nykyään tekniikka on aika pitkälle kertakäyttökamaa jota ei ole tarkoitettu korjattavaksi. Lisäksi isompiin kokonaisuuksiin kuten autoon niin parempi viedä huoltoon tai korjaamoon.
      Jos tuossa esimerkissä Mikko olisi mies hän olisi yhdessä viikannut naisensa kanssa lakanat ja jättänyt silittämisen väliin. Mikko olisi kertonut naiselle miten lakanat taitellaan ja vedetään ja ruvennut sitten mankeloimaan.

Tosta egoilusta en tiedä mutta tuntuu aika kylmäävältä sellainen ajatus että koulutus tekisi naisista sellaisia persoonia jotka arvostavat miehen statusta molemminpuolista rakkautta enemmän. Mitä seksiin niin jos tuntuu että nainen on etulyöntiasemassa niin uskomattomalta kuin kuulostaa niin asialle voi tehdä jotakin. Esimerkiksi jos nainen on vaikka laittamassa astioita kaappiin mene taakse ja pistä kädet ympärille ja ala suudella niskaa ja kaulaa, samalla paina hellästi päytää tai seinää vasten ja kuuntele miten hengityksen rytmi muuttuu ja aavistelet miten silmät alkavat sulkeutua. Jatkat siinä naisen hehkuttamista hetken ja sanaa sanomatta saattelet hänet makuukammariin. Kaikki ylimääräinen leikki pois ja suoraan asiaan; pienet ja pikaiset. Ei sellaista naista olekkaan joka ei silloin tällöin tehtävää yksinkertaista panoa arvosta. Jos tuntuu että seksissäkin jää alakynteen niin sanoisin että tuomarin kautta ositus kuntoon ja mökistä ulos etsimään onnea.

Tuon kolmoskohdan arvaisin pitävän paikkansa. Jos nainen luo uraa niin työpäivät täyttyvät projekteista ja tehtävistä; on teknistä johtamista sekä ihmisten johtamista. Ison palkan lisäksi annetaan valtaa mutta kun molempia annetaan niin myös kolikon toinnen puoli kasvaa eli vastuu. Välttämättä näitä samoja juttuja ei työpäivän jälkeen enää kotona tekisi. Voisin kuvitella että kotia tullessa mies antaa pusun käskee mennä ottamaan kupin kahvia sillä perunat on valmiina kymmenen minuutin päästä. Hänkin tulee koht syömään kunhan pistää pyykit narulle. Ruokaillessa jutellaan työpäivän kuulumiset ja mietitään mitä tehdään viikonloppuna. Ruuan jälkeen mies leikkaa nurmikon samalla kun nainen harventaa kukkapenkkejä. Illalla mies lähtee jalkapallotreeneihin eikä naiselle tulisi mieleenkään napista siitä koska tietää että myös miehellä pitää olla oma elämä.
      Illalla kymppiuutisten jäkeen mennään nukkuman ja nainen nukahtaa miehen kainaloon onnellisena että hänellä on jännittävä mies.

Hiukan kyllä nimimerkin DoubtofOrder_;n tekstistä nousi sellainen kysymys mieleen kun oli maininta että "mies ei siedä alivoimaisuuttaan" että onko se sitten tahtotila johon naiset haluavat pyrkiä nyt ja varsinkin tulevaisuudessa? Ennen pyrittiin tasa-arvoon mutta koska miehet on ennen hallinneet niin se ei enää riitäkkään. Vähän kuin ennen normaalipainoinen on normi mutta nyt ylipaino on normi.
      Eli onko koulutus ja varallisuus kohta valjastettu lyömäaseeksi parisuhdemarkkinoilla.

• huorianeon.d

Tinder on täynnä noita , vaikka hakee vain kapealla sektorilla, niin ajoittain yllättävän paljon liikkeellä noita, kuuman näköisiä eukkoja, suurin osa ok , ei läskipainoa.. ammattikorkeakoululaisia ym.. tohtoria, maisteria, ylijohtajaa ym..

yksikää ei vastaa, ei tykkää takaisin.. poistin taas tinderin, jotain kusetusta tuo on, ehkä ne kaikki on h..ria vain , hankkivat lisätuloja

• ejerjwtrjwj6jwrjwrjwrj

No vaikka naiset miten höyhöttävät tasa-arvosta yms. niin todellisuudessa he haluavat itseään paremman miehen, eli jos nainen on koulutettu niin miehen pitää olla koulutetumpi ja/tai menestynyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      105
      3322
    2. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      147
      2003
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      35
      2002
    4. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1951
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      121
      1763
    6. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1679
    7. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1607
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      287
      1443
    9. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      123
      1361
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1220
    Aihe