Välitin alkoholia alaikäiselle ja vartija nappasi koppiin ja otti osoitteen ja henkilöllisyystiedot ylös. Tämän jälkeen hän päästi minut lähtemään ja sanoi lähettävänsä tiedot poliisille ja poliisin ottavan mahdollisesti yhteyttä myöhemmin. Vartija ei siis ottanut ylös esim puhelinnumeroani vaan pelkästään kotiosoitteen. Rangaistuksena pitäisi olla päiväsakkoja mutta miten tämä poliisin yhteydenotto tapahtuu? Tulevatko oven taakse vai miten?
Vartija päästi menemään
henkilö19v
3
181
Vastaukset
- gfbvc
Kyllä ne sinun puhelinnumerosi saavat selville, vaikka vartija sitä ei ottanutkaan.
- Törkeävapaudenriisto
Itse en olisi antanut vartijalle tietojani ja lisäksi vartijalla ei ole edes tähän toimintavaltuuksia. Eli itse olisin ottanut vartiajan tiedot ylös rikosilmoitusta varten.
- jhgfds
Niin mihin ei ole oikeutta? Henkilötietojen ylösotttamiseen? Kannattaa katsoa voimassa olevan LYTP:n 16 §. Olisihan se vaihtoehto tietysti ollut jäädä odottamaan poliisia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 681085
- 75981
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255900Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813