Hei.Sain kaverilta ison paketin: ps3, singstar mikit(langattomat) pelejä ym..härpäkkeiyä.Ikinä en ole moisia käyttänyt..Eli pitäisikö olla jokin usb liitin tms millä mikit jotenkin tunnistuvat ps3:een?Jos niin mistä saisi pelkän usb mötikän?Tai mistä saa käyttöohjeet joita lukemalla täysin tekniikkatumpelo äiyi saisi lapsille pleikkarin toimimaan ja karaoket soimaan?Ja vielä suomeksi..Auttakaapa avutontam kiitos etukäteen!
Singstar mikit ilman usbia?
Ankawi
1
1627
Vastaukset
- Laalaja
Langattomissa mikeissä pitää olla vastaanotin joka tulee usb liitännällä konsoliin kiinni, langalliset tulee suoraan piuhalla konsoliin ja ei tuota niin suurta ääni viivettäkään kuin langattomat, kuotenkin asetuksista pitää ääni aina säätää synkronoimalla kohdilleen ettei viiveitä ole ja konsoli on oltava suoraan telkkariin kytketty tai johdolla kaiuttimeen, langattomuus aiheuttaa aina viiveitä ja laulaminen on järjetöntä.
Melkeimpä kannattaa ostaa uudet mikit tuon langattoman vastaanottimen kanssa tai sitten langalliset mikit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997853- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763607
- 512859
- 632605
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222468Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294