Tuplaneitsytsedät

30plus30

Pelkkä neitsytsetä on mies, joka on seksuaalisesti kokematon 30 vuoden iässä. Vastaavasti tuplaneitsytsedällä poikuus on tallella vielä 60-vuotiaanakin. Mm. super-atm on tuplaneitsytsetä, samoin entinen palstalainen ExPUA.

11

2130

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hämärän_rajoilta

Tuossa laskutavassa on se ongelma, että tuplaneitsytsetyyteen joutuu neitsytsetäilemään reilusti enemmän kuin perustitteliin. Yleisesti ottaen miesihmisen ikävuodet 0—15 eivät ole aikaa, jolta kannattaisi hirveästi odottaakaan seksuaalista kanssakäymistä, ellei sitten ole kuoripoikana katolisessa kirkossa tms. Jos ajatellaan, että peli käynnistyy suunnilleen siinä 15 ikävuoden kieppeillä, niin neitsytsedäksi pääsemiseen puutteessa on pitänyt kärvistellä n. 15 vuotta. Tuplaneitsytsedän arvonimen saamiseen pitäisi mielestäni riittää toiset 15 vuotta eli 45 vuoden ikä. Tällöin arvonimeä olisi mahdollista kartuttaa kolmin-, nelin- tai jopa viisinkertaiseksi emeritusneitsytsedäksi (90 v.) asti. Jos mennään 30 vuoden skaalalla, ylenemiset ovat turhan harvassa. Mitä siinä silloin jaksaa odottaa? (Paitsi seksin saamista.)

• Emeritusneitsytsetä 🤣

• Ystävätjakylänmiehet

Tässä oli hyviä näkökohtia. Urapolku ei ole mielekäs eikä motivoi kehittämään omaa neitsytsetäosaamista, jos ylennystä pitää odottaa kohtuuttoman kauan.

Ehdottaisin hääpäivien nimityksiä mukaillen:

30 = neitsytsetä
        45 = pronssi- tai posliinineitsytsetä
        60 = hopeaneitsytsetä
        75 = kultaneitsytsetä
        90 = timanttineitsytsetä

Näitä merkkipäiviä sankari voisi juhlistaa samaan tapaan kuin pariskunnat hääpäiviään. Eli ilmoitusta paikallislehteen, lippu salkoon, kahvi- ja pullatarjoilut kylänväelle jne.

• Timppa-Turusta

Samoin dark fear on neitsyt setä koska ei uskalla yksin lähteä minenkkään laivalle.

• mies_86__

Saako siitä erikseen bonuspisteitä jos kantaa kaljunsa kunnialla?

• ummetustako

Narsistitko täällä huutelee, siltä kuulostaa. Raukkamaista, säälimätöntä ja nauretaan toisten epäonnistumisille? Ilmeisen kiva aihe kirjoittelulle, kun noin paljon herättää mielenkiintoa aiheesta tänne kirjoitella? En viitsi alentua teidän tasolle arvostelmaan enempää, kuin todeta tämä tilanne tässä viestiketjussa ala-arvoiseksi. En ymmärrä tällaista?

• Hämärän_rajoilta

Äläs nyt ota kaikkea niin vakavasti. Itsekin olen (laskutavasta riippumatta kuitenkin vasta perustason) neitsytsetä, mutta ei se sitä tarkoita, etteikö tilanteestaan voisi vähän huumoriakin repiä.

• Ummetusko

Joukossa tyhmyys tiivistyy ...ymmärrettävää? Mut erikoisen aiheen olette valinneet. Huumorin voi ymmärtää monella tavalla, paras huumori on hyväntahtoista, josta jää hyvä mieli. Tällainen kitkerän, katkeraa, jättää leiman tietynlaisille ihmisille, joita tietynlaiset ihmiset naureskelevat selän takana osoitellen sormella esim kato tota? Vähän sama kuin atm vs. ytm eli ei kovin tervettä. Lopputulemana aika negatiivinen fiba.

• mies_86__

Kyllä mäkin tän huumorilla otan vaikka kohderyhmään itse kuulunkin. Esitin hiljaittain kaverilleni arvoituksen, mikä on vielä surullisempaa kuin 32-vuotias neitsytsetä. No, 33-vuotias neitsytsetä tietenkin, öhö öhö.

Toisinaan tämä itseironia on myös johtanut biisien parodiointiin, esim.

Mä avaan vielä pleikkarin iltaisin,
        Vaikka tiedän ettet tuu mulle nalkuttamaan
        Punaisessa kesämekossa, jossa kiloja on

Mä olen niinkuin raihnainen runkkari,
        Joka yksin istuu ja veivaa
        Voitko kuvitellakaan, FM-tutkinto on

Tai Neljä Ätmiä:

On toiminimi pantu pöytälaatikkoon
        Ja tiliotteet viety Kelan toimistoon
        Vanhentuneet liköörit kaadettu viemäriin
        Ja turhat Xbox pelit viety Gamestoppiin

Jospa onkin niin, että kaljuunnun vain kerran...

• mansikkakakkua

Voidaanko tuplaneitsytsedän arvo myöntää poikkeuksellisesti nuoremmalle jo nyt, jos näyttää erittäin todennäköiseltä, että poikuus säilyy 60-kymppiseksi? (Peris ja Darkkis)

• onnistuu.kyllä

DarkFearille ainakin voidaan. Hiusmallinsakin on aivan yksi yhteen 66-vuotiaan Kimmo Sasin kampauksen kanssa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5390
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2367
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1617
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      234
      1576
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1477
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1175
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1153
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      314
      1127
    10. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      306
      1058
    Aihe