Kiinteistö-Pentti Oy on epäilyttävä välittäjä. Toisille vuokra-asunnon etsijöille tätä kirjoittelen.
Kävin heidän työntekijänsä kanssa vuokra-asunnon esittelyssä. Kaikki meni hyvin, kunnes hän sanoi, että pitäisi heti saman illan aikana tehdä ostopäätös, ja siinä samalla ensimmäisen kuukauden vuokra pitäisi heti maksaa hänen tilillee - eli siis vuokran maksua jo ENNEN SOPIMUKSEN TEKOA.
Maksun jälkeen hän lähettäisi sopimuksen minulle täytettäväksi, ja sen jälkeen pankista tehtäisiin vielä vuokravakuus.
Koko tapaus on erittäin epäilyttävä.
Varoitus: Kiinteistö-Pentti Oy on epäilyttävä
PelästynytOpiskelija
2
699
Vastaukset
- Pentti_köyri
Varmaan haluaa, että otat sen tai menee seuraavalle. Ei noissa oikeen voi antaa toiselle viikkoja miettimisaikaa ja sen jälkeen saada tekstari, että ei oo massii takuuvuokraan.
- Kyselijä10
Jäi epäselväksi, olitko itse antanut toimeksiannon vuokra-asunnon etsimisestä, eli itse kyselit asuntoja? Jos näin, niin vuokravälityspalkkion maksaa vuokralainen. Vai oliko kyseessä kenties vuokravakuus? Miten asia meni?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903265
- 883043
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191842- 301767
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341379- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319