Mistä eri sisäänkäynneistä K-kerroksen kaukoliikenteen terminaaliin pääsee illalla? Ilmeisesti kauppakeskuksen sisäänkäynnit arkisin auki klo 21 asti, mistä tämän jälkeen pääsee tuonne kaukoliikenneterminaaliin, ja mihin aikoihin?
Kiitos neuvoista, Kampin sivuilta ei tähän vastausta löydy millään :)
Hki linja-autoasema, Kamppi, sisäänpääsy illalla
9
12170
Vastaukset
- sisäänyölläkin
Kaukoliikenteen terminaaliin pääsee yöllä suoraan Narinkkatorin puolelta. Paikalliset sanovat että ns. ”Kampin suutarin” vierestä. Ulko-ovi on auki, siitä suoraan liukuportaat alas.
Itse kauppakeskuksen ulko-ovet ovat auki yli puolen yön arkisinkin. Sisäänkäynti on Narinkkatorin ja Fredrikinkadun puolelta.
Tämä johtuu siitä, että samassa kompleksissa on myös metroasema, Espoon yöbussien laiturit, Alepan valintamyymälä sekä Burger King. Viimeksi mainitut ovat auki klo 24.00 asti, joten niistä voi kätevästi hankkia matkaevästä illallakin.
Puolen yön jälkeen Kampin keskuksesta alkavat kulkea Espooseen menevät yöbussit. Ihmisten on päästävä sisään niihinkin. Sisäänkäynti on samasta ulko-ovesta kuin kaukoliikenteen terminaaliin, eli ”Kampin suutarin” vierestä Narinkkatorin puolelta.- Enolealoittaja
Voisko noista laittaa Google Mapsin kuvat, kun nuo termit ovat minulle, melkein 70 v Helsingissä asuneelle uppo-oudot?
Kiitos
En ole aloittaja. - kms
Todella hyvät neuvot ja vinkit, kiitos :) Voisinkin itsekin vielä vilkaista nuo Google Mapsista, mutta tälläkin tiedolla pääsen jo kyllä perille.
Suuret kiitokset :) - Narinkkatori
Enolealoittaja kirjoitti:
Voisko noista laittaa Google Mapsin kuvat, kun nuo termit ovat minulle, melkein 70 v Helsingissä asuneelle uppo-oudot?
Kiitos
En ole aloittaja.Piirros Narinkkatorista:
Hotelli Presidentti ja Salomonkatu torin tällä puolella
________- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
suutari|
🚌<==| 👈🏼 sisään kaukol.terminaaliin
________| Narinkkatorin luoteiskulmasta
|
K |
A |
M|
P | <= pääsisäänkäynti Kampin keskukseen
P | keskeltä toria
I |
|
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Hotelli Scandic Simonkenttä ja Simonkatu
torin tällä puolella
- Anonyymi
Hitto ku olisin eilen lukenu tämän. Virallisilta sivuilta ei saa mitää Tietoa!
Hyvä että täällä joku järkevä kertoo! Ku Kamppi ei prkl osaa! - Anonyymi
Tässä vähän kohteesta karttaa: https://kamppi.fi/fi/node/10960
- Anonyymi
Juostuani koko helvetin keskuksen ovet läpi klo 2 yöllä ja myöhästyttyäni tämän takia bussista (yritin juosta myös Lapinrinteen pysäkille, mutten ehtinyt) harmittaa huolella, etten löytänyt tätä tietoa aiemmin.
- Anonyymi
Nostetaan tätä aloitusta, eli voiko joku vahvistaa onko tänä päivänäkin (kesä 2023) kulku yöliikenteen kaukobusseihin Narinkkatorin pääovista vai miten? Kyselee maalainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nostetaan tätä aloitusta, eli voiko joku vahvistaa onko tänä päivänäkin (kesä 2023) kulku yöliikenteen kaukobusseihin Narinkkatorin pääovista vai miten? Kyselee maalainen.
Päivällä pääsee kaikista ovista ja hissillä tai liukuportaat alas.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717