Pielisen erämessut oliko kävijöitä paljon

utela

Viikon loppuna oli Pielisen erämessut oliko kävijöitä Lieksasta ja paljon minulta jäi käymättä ei ole autoa vaan kävin Kolin erämessuilla Autolautalla. Taitaa olla kävijämäärä vähäinen kun ei missään lehdissä ole kuvia ja juttuja edes vaarojen sanomissa. tavoiteltiin 10 000 kävijää hävettääkö Pielisen erämessujen järjestäjiä

8

272

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Autolautta oli lujasti kiinni sataman laiturissa.

• En ole sattunut näkemään missään yhtään mainosta moisesta messusta. Tuskin olisin silti käynyt messuilla, vaikka olisin jotenkin saanutkin niistä tiedon. En ole nähnyt kirjoituksia missään myöskään messujen jälkeen. Lieneekö niitä pidettykään, vai ovatko ne vasta tulossa!?

• Tietoalöytyy

Onhan näistä messuista tiedotettu, kunhan viitsii vain hiukan vaivautua.
        https://www.google.fi/search?q=erämessut nunnanlahti&oq=erämessut nunnanlahti&aqs=chrome..69i57.11535j0j4&sourceid=chrome&ie=UTF-8

• en.etsi.googlesta
        Tietoalöytyy kirjoitti:

Onhan näistä messuista tiedotettu, kunhan viitsii vain hiukan vaivautua.
        https://www.google.fi/search?q=erämessut nunnanlahti&oq=erämessut nunnanlahti&aqs=chrome..69i57.11535j0j4&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Googlessa näkyy olevan, mutta se ei riitä. Harvempi niitä sieltä osaa etsiä. Tiedot pitää olla sanomalehtien etusivulla ja suurin kirjaimin. Kuinka erämessuja osaa netistä etsiä kun ihmisillä ei ole tiedossa edes se, että onko jossainpäin Pohjois-Karjalaa erämessut.

• uutta.keksittävä

Lieksan Lehden etusivulla oli ti. 3.7. ilmoitus. Vähät kiinnosti lähteä Juukaan.

• kerran.käynyt

Olen käynyt yhden kerran Pielisen erämessuilla. Oli kesäkuu ja vuosi 2011. Miksi kävisin uudelleen kun olen ne kertaalleen jo kokenut? Eihän ne ole minua varten joka vuosi rakennettu. Annan tilaisuuden muillekin. Olen käynyt monessa muussakin paikassa yhden kerran. Se riittää.

• halvaksi.tulee

Minä käyn retkiaitan myymälässä jos tekee mieli katsella erä ja retkituotteita, tulee halvemmaksi eikä tarvitse lähteä etemmäs!

• loiske

retkimessut näkee joka päivä retkiaitasta ei tarvitse vaivautua pielisen erämessuille Juukaa erämessut on meneeet en tiedä paljonko oli kävijöitä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4259
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      19
      2135
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      92
      1213
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      70
      1086
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      66
      908
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      113
      852
    7. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      73
      837
    8. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      816
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      245
      779
    10. Mies, mikä on kauneinta, mitä kaivattusi

...on sulle sanonut? Kuhan kysyn ♥️
      Ikävä
      37
      773
    Aihe